AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1 Skrevet 24. mai 2017 Kaller dette "mobbing".vi har tre vikarer på jobben. Voksne,men langt igjen til pensjon. Så har vi ei som ikke har så lenge til pensjonsalder. Det står i at 1 eller 2 får fast,om noen slutter. Vanskelig tider på jobben,som mange andre plasser. De spør henne stadig om hun har tenkt å slutte,du har vel stor pensjon nå, er det ikke greit å slutte nå? Virker som de er helt blottet ang pensjon. Hun vil stå løpet ut. Om ikke tape hun mye i pensjon. Utidig masing. Omtaler folk som er yngre enn henne for gamle osv... Måtte bare få det ut Anonymkode: 99584...203
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #2 Skrevet 24. mai 2017 Det er veldig frekt, men det er nok egoismen som taler. De griske sjelene ønsker den faste stillingen. Anonymkode: 47619...42a 1
Zienna Skrevet 24. mai 2017 #3 Skrevet 24. mai 2017 Dette er mobbing, og et større problem i arbeidslivet enn mange tror. De som opplever det gjør som unge som blir mobbet, tier. På en arbeidsplass hvor ansatte venter på fast stilling er det vanlig. Spesielt på kvinnearbeidsplasser, hvor mange mener at om mannen har høy inntekt, så bør kvinner over 60 år førtidspensjoneres. "Du har jo råd til det...", er omkvedet. Selv opplevde jeg at min leder, i 40-årene, mente at jeg ikke har behov for faglig oppdatering/kursing på samme linje som mine kolleger. Selv om jeg er over 60 år, er jeg klar i hodet, sa jeg til henne, og jeg har IKKE tenkt å pensjonere meg på lenge enda. Kort sagt, jeg aksepterer ikke å bli puttet i en skroteskuff. Hun forsto tegninga Til TS. Stå opp for din kollega, og si rett ut til dine kolleger at dette ikke er greit! 3
Maleficenta Skrevet 24. mai 2017 #4 Skrevet 24. mai 2017 Ja ts stå opp for henne. Si fra til sjefen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå