Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjeeelp.... Jeg opplever noe veldig rart om dagen. Har fått sånn sug i magen og tenkt masse på exen min. Det føles så utrolig nært og på en bra måte. Han er også far til mitt barn. Det som er merkelig midt oppi det hele at jeg har ikke sagt det til noen. Idag fikk jeg beskjed at minsten har pratet masse om pappan på skolen uten å ha noensinne møtt faren.. 

Så veldig rart at vi begge har samme følelse. 

Hva er dette?! Skjønner ingenting.. 

Det har gått noen år uten kontakt men blir ikke kvitt den følelsen som har vært tilstede i noen dager.. 

Trenger sårt forklaring på dette.. 

Anonymkode: ff9ee...d18

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette var rart ja! Når slikt skjer, tror man oftest det er en mening med det. Ofte ønsker man det i alle fall.

Forstår du syns dette var rart!

Hvorfor har det gått flere år uten kontakt med barnefar?  

Finnes det ok omstendigheter rundt situasjonen, som gjør at du fint kan kontakte han?

Anonymkode: 5073a...dd1

Skrevet

Du vil ha hjelp, så jeg sier hva jeg hadde gjort. Jeg hadde sjekket hele navnet hans alle steder og sjekket profiler til venner osv. for å se om noen skriver at han er død på et vis. Hadde søkt opp navnet hans på google og letet meg ihjel, helt til jeg fant noe som kunne tilsi om han lever eller er død. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville prøvd å få kontakt med barnefar. Kanskje det er noe barnet trenger spesielt på dette tidspunktet.

Anonymkode: 18253...89a

AnonymBruker
Skrevet

Kan han  ha vært i kontakt med barnet deres uten at du vet det?

Anonymkode: 190f7...a4a

AnonymBruker
Skrevet

Vel, la oss i hvertfall utelukke tilfeldighet først som sist. :yvonne:

Anonymkode: 5be37...b01

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...