Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om fornuftige damer som er opptatt av ærlighet?

Anonymkode: adf44...df7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bra!

Anonymkode: 91d98...b8c

• Liker 1
Skrevet

Høres bra ut det.

Gjest Minesveiper
Skrevet

Tenker at slike damer er flotte :) 

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg forstår ikke egentlig hva du skal frem til? Det er så generalt at det blir litt innholdsløst. Er det noen damer som ikke mener at de er fornuftige og liker ærlighet?

Skrevet

Jeg liker de vesentlig bedre enn de som er ufornuftige og opptatt av uærlighet. Ja, når jeg tenker meg om har jeg mer enn nok erfaring med både ufornuftige og uærlige individer av det bedre kjønn. 

Så kan man stille det naturlige spørsmålet: Hvis du er kvinne og bedyrer din ærlighet og fornuft tilsier all erfaring at dette er det siste du er. Gærne damer har en tendens til å beskrive positive kvaliteter de faktisk ikke har. Just saying. Skeptisk. 

Skrevet

Man kan være opptatt av så mangt, men til syvende og sist er det hva man faktisk gjør som teller. Hjelper lite med gode ord hvis handlingene forteller noe helt annet...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Arcturus skrev:

Så kan man stille det naturlige spørsmålet: Hvis du er kvinne og bedyrer din ærlighet og fornuft tilsier all erfaring at dette er det siste du er. Gærne damer har en tendens til å beskrive positive kvaliteter de faktisk ikke har. Just saying. Skeptisk. 

Anonymkode: d072d...bf4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ofrer det ikke en eneste tanke.

Det viktigste er om hun tar den i toern.

Anonymkode: 58c48...0cd

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ofrer det ikke en eneste tanke.

Det viktigste er om hun tar den i toern.

Anonymkode: 58c48...0cd

Med andre ord, du vil ha en dame som lyver og sier hun ikke vil ha den i toeren mens hun egentlig vil det? Du tenner på å voldta altså?

Anonymkode: 13c0d...264

Gjest Froning
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Med andre ord, du vil ha en dame som lyver og sier hun ikke vil ha den i toeren mens hun egentlig vil det? Du tenner på å voldta altså?

Anonymkode: 13c0d...264

Hvordan er det mulig?:fnise:

Trekk pusten og tell til ti. Dette var en ekstrem måte og tolke et innlegg på :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Arcturus skrev:

Jeg liker de vesentlig bedre enn de som er ufornuftige og opptatt av uærlighet. Ja, når jeg tenker meg om har jeg mer enn nok erfaring med både ufornuftige og uærlige individer av det bedre kjønn. 

Enig i det, og det gjelder folk generelt. Folk som på død og liv skal promotere sine gode egenskaper enten det er ærlighet, dyktighet innen et felt eller noe helt annet har som regel ikke den egenskapen i det hele tatt. 

Anonymkode: 128a8...d85

AnonymBruker
Skrevet

Tror de fleste ufornuftige også er opptatt av ærlighet. Alle generelt, er vel det?

Anonymkode: d8d1f...75b

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om fornuftige damer som er opptatt av ærlighet?

Anonymkode: adf44...df7

Morsomt at du spør om det, siden dette er noe jeg har gått og tenkt på i det siste.

Har ikke vært aktiv på datingfronten på lenge, noe som har gitt meg et annet perspektiv. Etter min forrige erfaring har jeg stusset på om jeg selv ikke var ærlig nok (men hva rekker man egentlig etter kun en date???).

Tidligere har jeg opplevd å bli ført bak lyset flere ganger av jenter som direkte har prøvd å skjule problemene sine for meg. Det har ihvertfall ikke fungert.

Så lenge man ikke forventer at ens egne problemer er den andres ansvar, så tror jeg at det er ganske viktig. Men kanskje noe som er enda viktigere er at man tar seg tid til å bli kjent med hverandre og ikke forventer så mye, men tar seg tid til å kjenne på hva som er rett. Da vil uansett manglene og feilene dukke opp.. De er viktige, for det er de som gjør at vi er mennesker og ikke roboter.

Så ja, det er viktig.

Anonymkode: 2163c...8f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...