Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I morgen er det fri og meldt ett knallvær. Helt naturlig å bruke kjoler og shorts.. men jeg sliter med at jeg er så bleik. Likbleik!! 

Der er jo akkurat vært vinter så kan ikke være eneste i denne situasjonen. Dere andre...tenker dere ikke på det og strutser rundt i lett sommertøy og kvite legger ? Må jo begynne ett sted. Litt flau over å tenke på dette og 😂

Anonymkode: 309f7...40d

Videoannonse
Annonse
Gjest Cicero
Skrevet

Vi er i Norge, de aller fleste er da bleke på denne tiden av året! Jeg er det i hvert fall og ikke pokker om jeg gidder å dekke meg til eller stresse med selvbruning av den grunn. :) 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Cicero skrev:

Vi er i Norge, de aller fleste er da bleke på denne tiden av året! Jeg er det i hvert fall og ikke pokker om jeg gidder å dekke meg til eller stresse med selvbruning av den grunn. :) 

Takk! Det var litt sparket i ræva jeg behøvde.. skjønner jo selv at jeg er fryktelig dum i tankegangen, men veldig fint å få det bekreftet 😁

AnonymBruker
Skrevet

Husk å sjekke UV-varselet på Statens Strålevern og ha høy solfaktor og smør deg ofte! Viktig hvis man er blek. Så ei i dag som var blitt rimelig rød. 

Anonymkode: 76b01...e32

Gjest Cicero
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Det var litt sparket i ræva jeg behøvde.. skjønner jo selv at jeg er fryktelig dum i tankegangen, men veldig fint å få det bekreftet 😁

Er ikke uvanlig å tenke sånn dessverre, det ligger ganske dypt i mange i dag at hvis ikke man ser "perfekt" ut eller i hvert fall så bra som man "kan" etter all slags regler, så må man skjule feilene... Og det er jo bare tull, sånn når man tenker rasjonelt på det! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...