AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1 Skrevet 24. mai 2017 I morgen er det fri og meldt ett knallvær. Helt naturlig å bruke kjoler og shorts.. men jeg sliter med at jeg er så bleik. Likbleik!! Der er jo akkurat vært vinter så kan ikke være eneste i denne situasjonen. Dere andre...tenker dere ikke på det og strutser rundt i lett sommertøy og kvite legger ? Må jo begynne ett sted. Litt flau over å tenke på dette og 😂 Anonymkode: 309f7...40d
Gjest Cicero Skrevet 24. mai 2017 #2 Skrevet 24. mai 2017 Vi er i Norge, de aller fleste er da bleke på denne tiden av året! Jeg er det i hvert fall og ikke pokker om jeg gidder å dekke meg til eller stresse med selvbruning av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #3 Skrevet 24. mai 2017 14 minutter siden, Cicero skrev: Vi er i Norge, de aller fleste er da bleke på denne tiden av året! Jeg er det i hvert fall og ikke pokker om jeg gidder å dekke meg til eller stresse med selvbruning av den grunn. Takk! Det var litt sparket i ræva jeg behøvde.. skjønner jo selv at jeg er fryktelig dum i tankegangen, men veldig fint å få det bekreftet 😁 Anonymkode: 309f7...40d
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #4 Skrevet 24. mai 2017 Husk å sjekke UV-varselet på Statens Strålevern og ha høy solfaktor og smør deg ofte! Viktig hvis man er blek. Så ei i dag som var blitt rimelig rød. Anonymkode: 76b01...e32
Gjest Cicero Skrevet 24. mai 2017 #5 Skrevet 24. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk! Det var litt sparket i ræva jeg behøvde.. skjønner jo selv at jeg er fryktelig dum i tankegangen, men veldig fint å få det bekreftet 😁 Anonymkode: 309f7...40d Er ikke uvanlig å tenke sånn dessverre, det ligger ganske dypt i mange i dag at hvis ikke man ser "perfekt" ut eller i hvert fall så bra som man "kan" etter all slags regler, så må man skjule feilene... Og det er jo bare tull, sånn når man tenker rasjonelt på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå