Gå til innhold

Den "perfekte" mascara

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg leter etter en mascara som gir volum i tillegg til at den dekker alle øyenvippene, altså en børste som er lett å komme frem med + at den ikke klumper. Den jeg har nå gir utrolig bra volum og den klumper ikke. MEN den er vanskelig å komme frem med. Æsj, alle mascaraene har en eller annen bakdel. Er det noen som kan anbefale meg en "perfekt" mascara slik jeg ønsker? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, så da bør kanskje kosten ikke være blant de aller største? Kanskje du burde prøve en av følgende:

(1) Spectacular mascara---Rubinstein (favoritten min!)

(2) Open Eyes---Biotherm

Gjest Daniella_
Skrevet

Lash Queen fra HR.

Eller Hypnose fra Lancome.

Skrevet
(1) Spectacular mascara---Rubinstein (favoritten min!)

(2) Open Eyes---Biotherm

førstnevnte også min favoritt!

den neste har jeg tenkt å prøve engang, tror sn har dem ganske rimelig + sminkefjerner på kjøpet :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Lancome Definicils (den vannfaste) = naturlige, separate, forlengede bambivipper uten klumper! :sjarmor:

Skrevet
YSL Faux Cils.

Den har ganske stor børste, da, så det er ikke så lett å komme til overalt. Men den gir skikkelig volum, det skal den ha:)

Skrevet

Min perfekte maskara er Clarins Natural Glossy Mascara. Den er ikke mulig å få til å klumpe og børsten er i passe størrelse til å komme til med. Til hverdags bruker jeg den som den er, til fest bruker jeg Lancomes Booster under, da får jeg lange vipper med bøy, som likevel ikke klumper.

Skrevet
(2) Open Eyes---Biotherm

Liker denne veldig godt! Bra børste, fin konsistens, klumper seg ikke, sitter godt og irriterer ikke øynene. :-D

Gjest gjest1
Skrevet

Sky high curves fra maybelline er den eneste mascaraen jeg noensinne har vurdert å kjøpe fler ganger, så jeg får si den da! Valdig bla kvalitet ;)

Skrevet
Sky high curves fra maybelline er den eneste mascaraen jeg noensinne har vurdert å kjøpe fler ganger, så jeg får si den da! Valdig bla kvalitet ;)

Jeg synes også at den er veldig bra. :kul:

Skrevet

Dette er jo veldig individuelt da, men personlig er jeg fornøyd med Exaggerate/ 100% Waterproof mascara fra Rimmel, Longitude fra L'Oreal og Faux Cils fra YSL. Har prøvd en del maskaraer fra høyt og lavt prisnivå, og har funnet ut at det faktisk er en del billige som er like bra som de mer dyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...