Gå til innhold

Fett rundt magen!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Silje27

Hvordan trenes det bort - mest effektive måte! Tar situps,men er klar over at det kun strammer musklene, ikke fjerner fett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ta så mange situps du klarer, og så går du en lang tur, en time, halvannen time..det virker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis sunt, og beveg deg så du forbrenner masse!

Jeg har nå i 1-2 uker spist som en HEST, og løpt rundt, styra og gått masse med tung sekk, dvs svetta og pusta masse.

Jeg har strevd med å få bort det siste biten av håndtak i et års tid, men først nå ble den borte vekk.

Konklusjonen min er at cluet er å bevege seg MYE - hele tiden, ikke bare en time på kvelden. Spis ordentlig, og tren styrkeøvelser i tillegg. Ikke nødvendigvis noe fancy, gode gamel sit-ups er greit. Det skal kjennes!

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...
Hvordan trenes det bort - mest effektive måte! Tar situps,men er klar over at det kun strammer musklene, ikke fjerner fett...

-------------

1. trening :)

2. kosthold. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt var:

1. träning (konditionsträning förbränner)

2. kosthold

Situps och övrig styrketräning bygger bränner och bygger muskler vilket också är bra men ska du bli mindre och förbränna är det konditionsträning som gäller.

Du behöver inte springa rundor i skogen om du är otränad, 20 minuters rask promenad eller cykling om dagen gör mycket mer än du tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...