AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1 Skrevet 24. mai 2017 ja, jeg har holdt på med en fyr nå i litt over 6 mnd. Hvergang vi har hatt sex, har jeg bare lyst til å si ( bli min )... men jeg er redd for hva gutter synes om dette.. Noe råd/meninger? Anonymkode: c9f25...9fd
Teethgrinding Skrevet 24. mai 2017 #2 Skrevet 24. mai 2017 Seks måneder??? Og du har ikke blitt sammen med fyren enda, til tross for at det det du vil? Dagens jenter... Hva skal man si. 3
Gjest Overrasket Skrevet 24. mai 2017 #3 Skrevet 24. mai 2017 Jeg tror vi må slutte å se på oss menn som sexdrevne skapninger som man bare kan holde på så lenge man lurer oss til å tro at det bare handler om sex. Det er ikke sånn at alle menn i hele Norge er super-redd for å fastslå at man faktisk har blitt et par. Hvis du har lyst til å ha han, så må du jo for søren bare kvinne deg opp og sørge for at det skjer, og ikke være redd for å kommunisere hva du vil ha.
Duftavsommerregn Skrevet 24. mai 2017 #4 Skrevet 24. mai 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ja, jeg har holdt på med en fyr nå i litt over 6 mnd. Hvergang vi har hatt sex, har jeg bare lyst til å si ( bli min )... men jeg er redd for hva gutter synes om dette.. Jeg ville blitt lykkelig om du klaffet med meg og at jeg derfor hadde sex med deg og derfor var klar for et forpliktende forhold. Så si det rett ut, kvinne deg opp som en sa det så godt ! Kjemp for den du vil ha, og da må du si det rett ut. Menn kan ikke lese dine tanker vet du ! Skremmer det bort en mann, er han ikke verdt å satse på i det hele tatt. Endret 24. mai 2017 av Duftavsommerregn
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #5 Skrevet 24. mai 2017 Om man er forelska og ønsker å innlede et forhold til noen venter man vel ikke SEKS måneder med å si det, spesielt ikke når man har sex med vedkommede allerede... "Redd for hva gutter synes om dette" De fleste mennesker (gutter inkludert) har ofte et behov/ønske om å bli elsket, og ha noen å dele livet med. Og skremmes det bort av dette er de ikke verdt tiden din. Å pule noen man er forelska i er jo bare trist dersom man vet at vedkommede kun ønsker sex! Hvorfor utsetter du deg selv for dette? Anonymkode: 33ad4...55c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå