chrrot Skrevet 24. mai 2017 #1 Skrevet 24. mai 2017 (endret) Hei! Flyttet til Sandefjord med min samboer i januar, og føler at vi trenger noen å være sammen med. Hovedsakelig er det jeg som er ute etter noen å møtes med til kaffe etc, men et par vi kunne vært med hadde heller ikke vært å forakte! 😄 Om man har barn eller ikke spiller ingen rolle! Vi har ingen barn (enn så lenge). Vi er begge i 20-årene, men har ingen preferanse på alder! Vi er rolige mennesker, vi liker god mat og god vin og øl, noe som fører til at vi også må like å trene og å gå turer, hehe 😁 Så det jeg lurer på er om det er noen her inne som bor i nærheten og som kunne tenke seg en ny venn (kanskje to)? Og tips om måter å få bekjentskaper og venner i Sandefjord tas også i mot med åpne armer! Endret 24. mai 2017 av chrrot Skrev inn et ekstra ord for klarhet i setningen
Byjenta! Skrevet 24. mai 2017 #2 Skrevet 24. mai 2017 49 minutter siden, chrrot skrev: Hei! Flyttet til Sandefjord med min samboer i januar, og føler at vi trenger noen å være sammen med. Hovedsakelig er det jeg som er ute etter noen å møtes med til kaffe etc, men et par vi kunne vært med hadde heller ikke vært å forakte! 😄 Om man har barn eller ikke spiller ingen rolle! Vi har ingen barn (enn så lenge). Vi er begge i 20-årene, men har ingen preferanse på alder! Vi er rolige mennesker, vi liker god mat og god vin og øl, noe som fører til at vi også må like å trene og å gå turer, hehe 😁 Så det jeg lurer på er om det er noen her inne som bor i nærheten og som kunne tenke seg en ny venn (kanskje to)? Og tips om måter å få bekjentskaper og venner i Sandefjord tas også i mot med åpne armer! Bare å sende en pm! :D
Girly Skrevet 25. mai 2017 #3 Skrevet 25. mai 2017 (endret) Sandefjordsjente på 25 her, send meg gjerne en pm Stikkord om meg selv: Stille,sjenert og rolig jente som skavler når jeg er godt kjent med folk. Liker gå turer Møte folk på kafe Ha koselige kvelder hos venner med mat og drikke Endret 25. mai 2017 av Girly
theSchrimp Skrevet 31. mai 2017 #4 Skrevet 31. mai 2017 Send meg gjerne pm bor i sandefjord og trenger noen flere kjente herfra Hadde vært veldig greit med et kjæresteparr å kunne være med 😁 jeg er ei jente på 22 og min kjæreste er 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå