Simbyxor Skrevet 24. mai 2017 #1 Skrevet 24. mai 2017 Kjøper meg heller ny på jysk til 300 kr. På finn finner jeg () bare sånne dyre. BRUKT PUTEKASSE (katching!) - 1000 kroner. Bare 1000 kr, altså? Seriøst. Det er en boks til å ha puter i. Hvor fancy behøver det å være? Er det virkelig et så stort bruktmarked for brukte putekasser at folk kan ta 1000 kr for en sånn en?
Timsy Skrevet 24. mai 2017 #2 Skrevet 24. mai 2017 Tja... De selges jo for opptil flere 1000 selv på Europris og Jysk, så jeg kan til en viss grad forstå at de prøver å få inn litt av det de gav for den. Jeg ville aldri i livet betalt 1000kr for en putekasse! Kjøpte en til 300 kr hos Europris for 3 år siden, den holder lenge til mitt bruk. Det er en kasse til å ha stolputene i liksom. 1
stepbystep Skrevet 24. mai 2017 #3 Skrevet 24. mai 2017 Jeg er helt enig. Jeg trenger en litt stor en og da må jeg ut med 1600,- uansett hvor jeg handler hen😡
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #4 Skrevet 24. mai 2017 Flere faktorer. Ene er at folk overvurderer grossalt hvor mye ting er verdt. Ingen liker å gå i økonomisk tap nå en selger videre noe, og når en finner en tufs som overbetaler, sier en seg fornøyd med det. Ellers er det forskjellige merker, og det skulle ikke forbause meg at en dyr butikk (hvor hen disse rike handler) har putekasser til fem sifret pris. Design kan spille in, uten at jeg vet hvor mange typer design det finnes, vet mine foreldre har noe håpløse putekasser i plast som har stort rom for forbedring, og en putekasse i tre hadde sett mye bedre ut Anonymkode: b5049...672
Jerry Lee Skrevet 24. mai 2017 #5 Skrevet 24. mai 2017 Sesongting er på tilbud når sesongen er over, for å rydde plass til nytt sortiment.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #6 Skrevet 24. mai 2017 Synes finn er så overpriset. Jeg har lenge lett etter en spesifikk sofa, men de selges alt for dyr, 2 år gammel sofa, så setter de den ned med 1000 kr. Noen andre la den ut, stygg og flekkete, for den var godt brukt av flere småbarn, de tok 1500 kr under full pris. Jeg kjøper jo da heller ny sofa. Anonymkode: d18e9...970 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #7 Skrevet 24. mai 2017 5 timer siden, Simbyxor skrev: Kjøper meg heller ny på jysk til 300 kr. På finn finner jeg () bare sånne dyre. BRUKT PUTEKASSE (katching!) - 1000 kroner. Bare 1000 kr, altså? Seriøst. Det er en boks til å ha puter i. Hvor fancy behøver det å være? Er det virkelig et så stort bruktmarked for brukte putekasser at folk kan ta 1000 kr for en sånn en? Forskjellen er på putekasser som på kompostbinger, hvor mye de tåler før de tar kvelden. Skal du ha kassen stående under tak på en veranda så trenger du ikke en så solid kasse som når kassen står ute i friluft på "Værablest". Anonymkode: ec4a5...3d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå