Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det greit å ta imot en hundrings (100 kroner) for å kjøre 3 km en vei og 3 km tilbake? Jeg skal ikke noe, men han har et ærend han må.  Jeg er alltid sånn som sier "neh, trenger ikke pengene, går bra går bra!" Men det hadde ikke vært feil med de pengene da jeg ikke skal noe der uansett, mtp bensin + slitasje på bil. I tillegg er jeg student.

Er det rimelig å ta imot 100 kr? Har enda ikke svart han, fikk melding nå nylig. 

Hva sier dere? :) 

- Med beste hilsen, M (24)

Anonymkode: 660ae...0c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ja

Anonymkode: 8920b...f5a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ta den i mot du. Jeg er ufør og bor alene og tar i mot.

Anonymkode: 0bb44...ced

AnonymBruker
Skrevet

må legge til at jeg føler det er låkt å si " okey, tar de imot". Enklere å si nei, trenger ikke de pengene.. 

-ts

AnonymBruker
Skrevet

Bare å ta imot det :) trenger da ikke si "OK tar de imot" det høres jo bare dust ut. Sier han; vil du kjøre meg dit for en hundrings? Så svarer du bare; ja :) 

Anonymkode: 9cfaf...0c7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare å ta imot det :) trenger da ikke si "OK tar de imot" det høres jo bare dust ut. Sier han; vil du kjøre meg dit for en hundrings? Så svarer du bare; ja :) 

Anonymkode: 9cfaf...0c7

I did! :)

-ts 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja du bruker jo bensin og tid på det. Hadde ikke du kjørt han hadde han måttet ta tog eller taxi så han vet han uansett sparer på å heller gi deg en hundrings. Jeg ville tatt i mot , men ikke krev det om han ikke hadde foreslått det.

Anonymkode: 748df...48c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...