Gå til innhold

Er mobilen med deg på soverommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar du mobilen med deg inn på soverommet når du går å legger deg?

Kom til å tenke på det da jeg lå å sendte sms i går kveld,før jeg fikk sove.

Så ja,jeg har med meg min mobil :P

Kjekt å bruke som vekkerklokke også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den ligger på skrivebordet, og vi har ikke fasttelefon på soverommet heller. Der skal jeg sove og vil ha fred, synes egentlig det er en uting å ikke kunne klare seg uten mobilen og misliker sterkt de som har den på når de er på restaurant, kino, teater o.l.

Skrevet

Har med meg både mobil og fasttelefon fordi jeg har vekkerklokke-funksjon på begge. Om det kommer sms hører jeg ikke det, har lyden lavt på, og det er svært sjelden noen ringer på natta. Heldigvis.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har den på soverommet om natta pga vekkerfunksjonen, og greit å ha noe å sjekke klokka på (vekkerklokka virker ikke, og jeg bruker armbåndsur kun på jobb). Men sender svært, svært sjelden (aldri?) sms etter at jeg har lagt meg, og har alltid på lydløs-funksjonen når den er på soverommet.

Gjest Anonymous
Skrevet

HÆ? det får da være måte på. Den er avslått på natten. Så tilgjengelig vil eg ikke være.

Er det ikke tenåringer som har de på soverommet? det kan jo komme en tmld

Skrevet

Ja, telefonen er med på soverommet.

Bruker den som vekkerklokke.

Lyden på SMS eller ringing er slått av på natten, så jeg blri ikke forstyrret av den (bortsett fra av vekkerklokka da, som alt for ofte forstyrrer) :wink:

Sender ikke SMS etter at jeg har gått til sengs

Skrevet

Bare i helt spesielle tilfeller. Som regel "sover" den på skrivebordet.

Skrevet

Jeg har den liggende på soverommet om nettene. Legger den til lading der og de eneste telefonene jeg får om netter er enkelte ganger fra sønnen min i helgene - hvis han har glemt husnøkkel eller trenger hjelp til å betale drosjen :wink:

Ellers så er ikke nettene så veldig aktive på min mobil :ler:

Skrevet

har telefonen med meg overalt, også på soverommet. Men når jeg skal sove tar jeg den på lydløs. Bruker den også som vekkerklokke.

Skrevet

Ja, bruker den som vekkerklokke, herlig melodi å våkne til m samsungmobilen min... :) Melding og ringelyd slår jeg av på natta ja.

Skrevet

Ja, bruker den som en av to vekkerklokker.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg slår den av om natten... og bruker den som vekkerklokke. Telefonen må nemlig ikke være slått på for at vekkerklokke-funksjonen skal fungere. Prøv selv.

Skrevet

Nei den skrur jeg av når jeg legger meg .. og legger den stort sett i gangen.

Skrevet

Har den med meg på soverommet ja. Pleier alltid å snakke med min kjære før jeg sovner, og da blir det til at den blir liggende.

Bruker den også som vekkerklokke- så er egentlig litt avhengig av å ha den der. Kunne selvsagt kjøpt meg en annen vekkerklokke slik at mobilen kunne ha blitt liggende i stuen, men ser egentlig ingen grunn til det.

Skrur heller ikke av lyden om natten. Meldinger våkner jeg ikke av, og det er SVÆRT sjelden at noen ringer meg når jeg sover. Da er det isåfall viktig.

(selv om jeg kanskje av og til skulle ønske at jeg ikke hadde den på - f.eks. når sjefen ringer meg TIDLIG og vill ha meg inn ekstra siden hun må være hjemme m sykt barn.. :evil: )

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Ja,jeg bruker den som vekkerklokke.

Meldingslyden våkner jeg ikke av,og det har aldri hendt at noen har ringt meg på natten tror jeg..

Skrevet

Ja, dessverre, siden jeg ikke har annen vekkerklokke.

Minner meg om at det må jeg gjøre noe med. Vil ikke ha telefonen ved sengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...