AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1 Skrevet 24. mai 2017 Hei.. Jeg kom bort i en dame på tinder som jeg snakket sammen med en god stund. Vi hadde god kjemi, og samme interesser. Det ble en god del sexting mellom oss, og vi var begge enige om å prøve oss som FF. Vi snakket mye om oralsex, og at hun hadde lyst til å bli rimmet. Noe jeg absolutt ikke har noe imot så lenge det er RENT der. Men så kom den kvelden. Jeg dro hjem til henne og vi havnet veldig fort til sengs. Så fort jeg begynte å slikke henne, så kom det en veldig ekkel lukt fra hennes vagina. Jeg holdt nesten på å brekke meg, men latet som ingenting. Og så var det tid for rimming, og da både luktet jeg og muligens smakte avføring. Jeg ble så kvalm at jeg ble helt slapp! Etter det prøvde hun å suge meg klar igjen, uten at det hjalp. Så ja, jeg dro derfra og har ikke snakket så mye til henne siden. Hun lurte på hvorfor jeg har vært så stille siden den natten. Jeg ville ikke fortelle henne det, men følte at jeg bare måtte. Jeg vil helst treffe henne igjen, men vil ikke oppleve det samme som jeg gjorde den natten. Man forventer jo at personen tar seg en dusj/vasker seg før ei slik samleie? Hun vil tydeligvis ikke møte meg igjen nå og synes dette var veldig flaut. Hva synes dere? Var det riktig av meg å si det til henne? Jeg sa det ikke direkte. Sa bare at jeg trodde hun skulle være mer forberedt på å bli rimmet. Anonymkode: 5bd39...995
Sillyline Skrevet 24. mai 2017 #2 Skrevet 24. mai 2017 Helt innafor. Prøv igjen, kanskje dere får det til da 6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #3 Skrevet 24. mai 2017 49 minutter siden, Silje Lien skrev: Helt innafor. Prøv igjen, kanskje dere får det til da Hun har ikke lyst til å treffe meg igjen etter at jeg sa det Hun synes det var veldig flaut. Anonymkode: 5bd39...995 3
Gakkepus Skrevet 24. mai 2017 #4 Skrevet 24. mai 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har ikke lyst til å treffe meg igjen etter at jeg sa det Hun synes det var veldig flaut. Anonymkode: 5bd39...995 Spør du meg, så er det litt mangel på respekt fra hennes side. Hun ønsket å bli rimmet, greit nok, men da får hun søren meg passe på at det ikke er noe nutella heller. Tviler på at hun møter deg med det første - er nok flau. Kanskje like greit, da? Jeg vasker meg grundig hver gang rett og slett fordi jeg ikke vil at ektemannen min skal føle ubehag. 6
Gjest Alterego666 Skrevet 24. mai 2017 #5 Skrevet 24. mai 2017 Det var riktig å si fra. Synd hvis hun ikke vil treffe deg igjen, men slik er livet.
cmd Skrevet 24. mai 2017 #6 Skrevet 24. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere? Var det riktig av meg å si det til henne? Jeg sa det ikke direkte. Sa bare at jeg trodde hun skulle være mer forberedt på å bli rimmet. Det er helt greit å si ifra. Si at du liker å ha sex når folk er ny dusjet (særlig når man er hjemme og skal ha en god, deilig, lang sex). Be henne være ny dusjet når du kommer på besøk neste gang.
FluffyJuggernaut Skrevet 24. mai 2017 #7 Skrevet 24. mai 2017 Helt greit at du sa i fra. Hun har grunn til være flau, når det er planlagt sex så bør begge ha tid til å vaske seg, spesielt om oralsex og rimming skal være endel av opplegget. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #8 Skrevet 24. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så fort jeg begynte å slikke henne, så kom det en veldig ekkel lukt fra hennes vagina. Jeg holdt nesten på å brekke meg, men latet som ingenting. Og så var det tid for rimming, og da både luktet jeg og muligens smakte avføring. Anonymkode: 5bd39...995 Du tar dette veldig pent synes jeg Anonymkode: 5cb1c...9c0 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 24. mai 2017 #9 Skrevet 24. mai 2017 Uff. Dette var ekkelt å lese. Dessverre er det mange som overvurderer egen renslighet. Det er det nok av tråder om på forumet her. Drit i henne, du finner sikkert en ny #kluterkult
Gjest Cyrus Skrevet 24. mai 2017 #10 Skrevet 24. mai 2017 Det der er nok ett av mange skudd du kommer til å få i baugen om du skal planlegge sex med folk du ikke har møtt 😂 Snakker av erfaring 😳
Gjest Ingenting2 Skrevet 24. mai 2017 #11 Skrevet 24. mai 2017 4 minutter siden, Cyrus skrev: Det der er nok ett av mange skudd du kommer til å få i baugen om du skal planlegge sex med folk du ikke har møtt 😂 Snakker av erfaring 😳 Du har slikka i deg mye rart. Det er jeg sikker på!
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #12 Skrevet 24. mai 2017 18 minutter siden, Cyrus skrev: Det der er nok ett av mange skudd du kommer til å få i baugen om du skal planlegge sex med folk du ikke har møtt 😂 Snakker av erfaring 😳 TS. Jeg hadde møtt henne før, men ikke sjekket rumpesprekken på forhånd nei Anonymkode: 5bd39...995
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #13 Skrevet 24. mai 2017 Hun hadde nok dusja før du kom, men hva forventer du når du slikker et rumpehull???? Bæsjen er jo rett innefor, kanskje bare to tre cm lenger inn en utgangen der du slikker, så selvfølgelig lukter og smaker det ! Anonymkode: b6c59...c00 4
Gjest Cyrus Skrevet 24. mai 2017 #14 Skrevet 24. mai 2017 27 minutter siden, canacas skrev: Du har slikka i deg mye rart. Det er jeg sikker på! For en påstand! Burde jeg bli fornærmet?
Gjest Ingenting2 Skrevet 24. mai 2017 #15 Skrevet 24. mai 2017 4 minutter siden, Cyrus skrev: For en påstand! Burde jeg bli fornærmet? Det bestemmer du (men nei)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå