AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1 Skrevet 24. mai 2017 Hei. Et par spørsmål om hjemmedate. Altså jeg reiser mye og mitt hjem i perioden er den jobbleiligheten, er det sært å be noen hjem, me ikke hjemhjem? Jeg har jo filmkvelder og jentekvelder her, selvom jeg ikke alltid bor i samme leilighet. Mat, hva slags mat lager man sammen, jeg hater jo egentlig pizza, eller liker det, men spiser det ikke, men er vel kanskje en grei måte hvor jeg kan sette på deigen så kan vi kutte opp fyllet osv sammen? Eventuelt andre tips? Burde jeg ha noe søtt? Hva med kjeks, ost og vin? Men det lager man jo ike sammen akkurat Hva gjør man etter mat, vil ikke sende noe signal om at det er mulighet for at han kan bli. Er det ok å ha et brettspill eller film i bakhånd hvis samtalen låser seg? Anonymkode: 026e5...670
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #2 Skrevet 24. mai 2017 Er det første date? I såfall ville jeg kanskje vurdert å møtes et annet sted, du vet aldri hva som faktisk møter deg... En annen ting er at en del faktisk forventer at det ligger sex i kortene når de blir invitert på hjemme date, men det er kanskje greit? Ellers så er planen om å lage pizza sammen noe som faktisk funker fint. Da kan man prate litt mens man kutter og ordner. Ellers i forhold til servering, en date er ikke noe anerledes der enn om du skulle hatt en venn/venninne på besøk. Server det du normalt ville servert. Å servere noe du egentlig ikke spiser sender bare falske signaler. Anonymkode: d6f43...433 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #3 Skrevet 24. mai 2017 Aldri ha hjemmedate de 3-5 første treffene. Det gir bare inntrykk om sex og skaper ubehagelig og presset situasjon. Second, ikke stress så mye. Jeg skulle også ha alt perfekt fra punkt til prikke før, men det er faktisk ingen som bryr seg om det står noe søtt på bordet eller ikke. Mat må dere ikke lage sammen, er ikke bare matlaging man kan gjøre hjemme sammen. Hva med å male noe sammen? Få hjelp til å henge opp gardiner? Se på en debatt og diskutere litt? Men om du vil lage mat så er jo lasagne og pizza og sånt det letteste. Annen mat blir bare stress å være to på, jo flere kokker jo mere søl. Velg noe der en kan kutte grønnsaker mens den andre steker kjøtt. Anonymkode: b0b9d...420
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #4 Skrevet 24. mai 2017 Ta dere sammen - dette er ikke vanskelig! "Hei, hva synes du om å komme hjem til meg, spise sammen, se en film, bli kjent? Presiserer at jeg ikke vil du skal bli natten over, da det ikke blir riktig for meg. Jeg vil bli kjent først, og om du respekterer dette og meg, så forsøker du heller ikke noe mer." Jeg hadde kommet tvert - respektert deg, og blitt imponert! Dette er en kvinne jeg vil bli bedre kjent med! Mann, 36 - separert, ensom og drittlei kvinner som ikke klarer å kommunisere enkle ting. Anonymkode: 48bbe...3df 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #5 Skrevet 24. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri ha hjemmedate de 3-5 første treffene. Det gir bare inntrykk om sex og skaper ubehagelig og presset situasjon. Second, ikke stress så mye. Jeg skulle også ha alt perfekt fra punkt til prikke før, men det er faktisk ingen som bryr seg om det står noe søtt på bordet eller ikke. Mat må dere ikke lage sammen, er ikke bare matlaging man kan gjøre hjemme sammen. Hva med å male noe sammen? Få hjelp til å henge opp gardiner? Se på en debatt og diskutere litt? Men om du vil lage mat så er jo lasagne og pizza og sånt det letteste. Annen mat blir bare stress å være to på, jo flere kokker jo mere søl. Velg noe der en kan kutte grønnsaker mens den andre steker kjøtt. Anonymkode: b0b9d...420 3-5 var jo litt vel strengt da. Anonymkode: 3f686...6c5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå