Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #21 Del Skrevet 1. januar 2005 Polar A5 mener jeg selges med belte. Kan ikke huske at vi kjøpte beltet separat. Men det er ukodet, så signaler fra andre i nærheten slår inn. Takker! Men du, når du sier at signaler fra andre slår inn..hva betyr det i praksis? Hvor langt unna må de være for at det ikke slår inn? Ødelegger signalene min egen informasjon, puls, treningstid, kaloriforbruk osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chihiro Skrevet 1. januar 2005 #22 Del Skrevet 1. januar 2005 Spurte samboer, som bekreftet at vi fikk med belte til A5-klokken. Senderen har en radius på 1 meter, i følge Polars FAQ. Vi merket at hvis jeg og samboeren er på treningssenteret samtidig, blir det krøll (pulstallet svinger helt vilt, har ikke sjekket annen info) hvis vi trener på apparater som står rett ved siden av hverandre (f.eks står syklene veldig tett). Det går bra med litt mellomrom. Før trente jeg med lommeradio, da måtte jeg ha den klipset fast bak på buksekanten, ellers fikk jeg så dårlig radiosignal Nå som jeg bruker mini-Ipod er det ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #23 Del Skrevet 2. januar 2005 Spurte samboer, som bekreftet at vi fikk med belte til A5-klokken. Senderen har en radius på 1 meter, i følge Polars FAQ. Vi merket at hvis jeg og samboeren er på treningssenteret samtidig, blir det krøll (pulstallet svinger helt vilt, har ikke sjekket annen info) hvis vi trener på apparater som står rett ved siden av hverandre (f.eks står syklene veldig tett). Det går bra med litt mellomrom. Før trente jeg med lommeradio, da måtte jeg ha den klipset fast bak på buksekanten, ellers fikk jeg så dårlig radiosignal Nå som jeg bruker mini-Ipod er det ikke noe problem. Må jeg ha det beltet på hele tiden, eller bare når jeg skal måle makspuls osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chihiro Skrevet 2. januar 2005 #24 Del Skrevet 2. januar 2005 Du må ha beltet på hele tiden. Klokken (A5) fungerer ikke alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #25 Del Skrevet 3. januar 2005 Hmm..men det er vel ikke veldig plagsomt med det beltet? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chihiro Skrevet 3. januar 2005 #26 Del Skrevet 3. januar 2005 Neida, det er ikke plagsomt. Kan føles litt "trangt" i begynnelsen, men man blir fort vant til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #27 Del Skrevet 3. januar 2005 Neida' date=' det er ikke plagsomt. Kan føles litt "trangt" i begynnelsen, men man blir fort vant til det.[/quote'] Tusen takk for all hjelpen, Chihiro. Nå gleder jeg meg bare til den kommer i posten. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 3. januar 2005 #28 Del Skrevet 3. januar 2005 Å, får vi med et belte til A5 modellen? Så ingenting om det jeg... Men ja okey, enda mer å glede seg til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå