Gå til innhold

pulsklokka di...hvem?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Polar A5 mener jeg selges med belte. Kan ikke huske at vi kjøpte beltet separat. Men det er ukodet, så signaler fra andre i nærheten slår inn.

Takker! Men du, når du sier at signaler fra andre slår inn..hva betyr det i praksis? Hvor langt unna må de være for at det ikke slår inn? Ødelegger signalene min egen informasjon, puls, treningstid, kaloriforbruk osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spurte samboer, som bekreftet at vi fikk med belte til A5-klokken.

Senderen har en radius på 1 meter, i følge Polars FAQ. Vi merket at hvis jeg og samboeren er på treningssenteret samtidig, blir det krøll (pulstallet svinger helt vilt, har ikke sjekket annen info) hvis vi trener på apparater som står rett ved siden av hverandre (f.eks står syklene veldig tett). Det går bra med litt mellomrom.

Før trente jeg med lommeradio, da måtte jeg ha den klipset fast bak på buksekanten, ellers fikk jeg så dårlig radiosignal :ler: Nå som jeg bruker mini-Ipod er det ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Spurte samboer, som bekreftet at vi fikk med belte til A5-klokken.

Senderen har en radius på 1 meter, i følge Polars FAQ. Vi merket at hvis jeg og samboeren er på treningssenteret samtidig, blir det krøll (pulstallet svinger helt vilt, har ikke sjekket annen info) hvis vi trener på apparater som står rett ved siden av hverandre (f.eks står syklene veldig tett). Det går bra med litt mellomrom.

Før trente jeg med lommeradio, da måtte jeg ha den klipset fast bak på buksekanten, ellers fikk jeg så dårlig radiosignal :ler: Nå som jeg bruker mini-Ipod er det ikke noe problem.

Må jeg ha det beltet på hele tiden, eller bare når jeg skal måle makspuls osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Neida' date=' det er ikke plagsomt. Kan føles litt "trangt" i begynnelsen, men man blir fort vant til det.[/quote']

Tusen takk for all hjelpen, Chihiro. Nå gleder jeg meg bare til den kommer i posten. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Å, får vi med et belte til A5 modellen?

Så ingenting om det jeg... Men ja okey, enda mer å glede seg til da :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...