Gjest engeljenten Skrevet 30. desember 2004 #1 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvilken pulsklokke har dere, og hvorfor valgte dere den? her er min: http://www.pulsklokke.no/modeller/a5.html valgte den for den passer til måten jeg trener på, og fordi den kontrollerer vekt og bmi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timexdigger Skrevet 30. desember 2004 #2 Del Skrevet 30. desember 2004 http://www.timex.com/bodylink/ Jeg kjøpte denne fordi den var best i test... Den måler distanse og jeg har mulighet til å logge fremgangen min. Jeg trener ikke bare for å gå ned i vekt, jeg trener aerobt og for å få kondisjon. Og det hjelper... Klokken er min beste investering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 30. desember 2004 #3 Del Skrevet 30. desember 2004 Har også A5 fra Polar..... Valgte den pga pris og at den hadde en del greier funksjoner. Har aldri hatt pulsklokke før, men er strålende fornøyd. Så langt har den holdt mål..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #4 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvilken pulsklokke har dere, og hvorfor valgte dere den? her er min: http://www.pulsklokke.no/modeller/a5.html valgte den for den passer til måten jeg trener på, og fordi den kontrollerer vekt og bmi. Jeg har bestilt den samme. Den ser ut til å ha alle funksjonene jeg har behov for, og er forholdsvis rimelig. Ingen vits i å kjøpe en alt for avanser pulsklokke, sannsynligheten for at man aldri kommer til å bruke minst halvparten av funksjonene er stor. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 31. desember 2004 #5 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg bestilte A5 modellen i går. Tjohoi, blir gøy når jeg får den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 31. desember 2004 #6 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg har A5 modellen og er strålende fornøyd! Lykke til med treningen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 31. desember 2004 #7 Del Skrevet 31. desember 2004 Er A5 kodet? Slik at man slipper å få inn signalene fra sidemann på spinningtimen f.eks? Fant ikke noe om det på hjemmesiden det var link til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2004 #8 Del Skrevet 31. desember 2004 Timex'en er i hvertfall kodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2004 #9 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg bestilte A5 modellen i går. Tjohoi, blir gøy når jeg får den! Hvor bestilte du fra? Hvor mye betalte du? Jeg nedlot meg å gå inn på Grete Roedes sider jeg.. Betalte 995, tror jeg fikk fri frakt og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2004 #10 Del Skrevet 31. desember 2004 Har også A5 fra Polar..... Valgte den pga pris og at den hadde en del greier funksjoner. Har aldri hatt pulsklokke før, men er strålende fornøyd. Så langt har den holdt mål..... Fortell da! Hva er hovedformålet ditt med å bruke den? Noen ting å utsette på den? Vil ha min i posten nå!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2004 #11 Del Skrevet 31. desember 2004 Hvordan virker den egentlig? Måler den pulsen rundt håndlettet via noe sånne sensorer da? Hvordan kan den måle kaloriforbruket ditt? Er den vitenskapelig nøyaktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. desember 2004 #12 Del Skrevet 31. desember 2004 Hvordan virker den egentlig? Måler den pulsen rundt håndlettet via noe sånne sensorer da? Hvordan kan den måle kaloriforbruket ditt? Er den vitenskapelig nøyaktig? De beste pulsklokkene har et belte som du må feste tett rundt brystet mens du bruker den. Det finnes klokker som måler på den måten du beskriver, men de har visstnok store feilmarginer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2004 #13 Del Skrevet 31. desember 2004 De beste pulsklokkene har et belte som du må feste tett rundt brystet mens du bruker den. Det finnes klokker som måler på den måten du beskriver, men de har visstnok store feilmarginer. jadajada blæ blæ. men de måler så nøyaktig som mulig. ser ikke noe negativt ved disse klokkene i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2004 #14 Del Skrevet 31. desember 2004 Har Polar A5 et slikt belte? Høres forresten ubehagelig ut.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. desember 2004 #15 Del Skrevet 31. desember 2004 Har Polar A5 et slikt belte? Høres forresten ubehagelig ut.. :-) Jeg vet ikke, kanskje det er ekstrautstyr? Jeg har sett litt på ulike modeller, spesielt de i s-serien, men de er litt dyrere enn A5. Kanskje ønske meg til bursdagen? Det dumme er jo at man må ta makspulstest for å bruke den på best mulig måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. desember 2004 #16 Del Skrevet 31. desember 2004 Har Polar A5 et slikt belte? Høres forresten ubehagelig ut.. :-) Jeg vet ikke, kanskje det er ekstrautstyr? Jeg har sett litt på ulike modeller, spesielt de i s-serien, men de er litt dyrere enn A5. Kanskje ønske meg til bursdagen? Det dumme er jo at man må ta makspulstest for å bruke den på best mulig måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #17 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg vet ikke, kanskje det er ekstrautstyr? Jeg har sett litt på ulike modeller, spesielt de i s-serien, men de er litt dyrere enn A5. Kanskje ønske meg til bursdagen? Det dumme er jo at man må ta makspulstest for å bruke den på best mulig måte Makspulstesten ja..ugh. Men jeg tror jeg har funnet en løsning..Når jeg går inn i yndlingsklesbutikkene mine like etter at sesongens kolleksjoner har kommet inn er jeg temmelig sikker på at pulsen min er nær opptil maks..kan gå utifra den. Eller bare ta det gamle regnestykket med 220-alder og håpe at det holder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2005 #18 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er visstnok mange faktorer som spiller inn når det gjelder makspuls, i tillegg til det med alder. Jeg leste ett eller annet sted (HVOR, HVOR???) at kvinners makspuls skal regnes etter en annen formel enn menns, og at hvilepulsen, dvs. spennet/differansen mellom hvilepuls og makspuls spiller en rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chihiro Skrevet 1. januar 2005 #19 Del Skrevet 1. januar 2005 Polar A5 mener jeg selges med belte. Kan ikke huske at vi kjøpte beltet separat. Men det er ukodet, så signaler fra andre i nærheten slår inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2005 #20 Del Skrevet 1. januar 2005 Polar A5 selges med belte. Takk, så slapp vi å spekulere mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå