Gjest Silje27 Skrevet 31. juli 2002 #1 Skrevet 31. juli 2002 I lunsjen spiser jeg ofte fiskekaker i stedet for brød, synes det er mye bedre med en varm fiskekake enn en slapp brødskive..men hvor sunne er disse?? passer vekten da vet dere...
Tusseline Skrevet 1. august 2002 #2 Skrevet 1. august 2002 Fisk generelt er jo sunt. Inneholder forholdsvis lite fett. Fiskekaker, derimot er jo stekt i smør, som regel og kan derfor øke antall kalorier :blunke:
'Lilly' Skrevet 1. august 2002 #3 Skrevet 1. august 2002 Men vi trenger fisk, da... så da er det jo egentlig veldig lurt å spise fiskekaker, selv om det inneholder litt mer kalorier enn ren fisk. Det er jo ikke usunt i forhold til veldig mye annet. Tenk på f.eks: oster, salami og annen pølse, ulike salater(rekesalat o.l), rømme, spekeskinke, majones etc.... Da er fiskekaker som et alternativ veldig bra!! Jeg er veldig glad i fisk og fiskepålegg, og min favoritt for tiden er grovt knekkebrød med makrell i tomat!!! NAM! Ellers gjør jeg som deg: spiser fiskekaker til lunsj. Det er jo helt himmelsk!!!! Bestemors (som dessverre er død :cry: ) makrellkaker er noe av det beste jeg noensinne har smakt. ÅÅÅÅÅÅÅÅ, slurp nå fikk jeg lyst på!! Alternativer: Fiskepudding Tunfisk Rester etter fiskemiddag... Varmrøkt makrell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå