Gjest Silje27 Skrevet 31. juli 2002 #1 Del Skrevet 31. juli 2002 I lunsjen spiser jeg ofte fiskekaker i stedet for brød, synes det er mye bedre med en varm fiskekake enn en slapp brødskive..men hvor sunne er disse?? passer vekten da vet dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 1. august 2002 #2 Del Skrevet 1. august 2002 Fisk generelt er jo sunt. Inneholder forholdsvis lite fett. Fiskekaker, derimot er jo stekt i smør, som regel og kan derfor øke antall kalorier :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 1. august 2002 #3 Del Skrevet 1. august 2002 Men vi trenger fisk, da... så da er det jo egentlig veldig lurt å spise fiskekaker, selv om det inneholder litt mer kalorier enn ren fisk. Det er jo ikke usunt i forhold til veldig mye annet. Tenk på f.eks: oster, salami og annen pølse, ulike salater(rekesalat o.l), rømme, spekeskinke, majones etc.... Da er fiskekaker som et alternativ veldig bra!! Jeg er veldig glad i fisk og fiskepålegg, og min favoritt for tiden er grovt knekkebrød med makrell i tomat!!! NAM! Ellers gjør jeg som deg: spiser fiskekaker til lunsj. Det er jo helt himmelsk!!!! Bestemors (som dessverre er død :cry: ) makrellkaker er noe av det beste jeg noensinne har smakt. ÅÅÅÅÅÅÅÅ, slurp nå fikk jeg lyst på!! Alternativer: Fiskepudding Tunfisk Rester etter fiskemiddag... Varmrøkt makrell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå