AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1 Skrevet 24. mai 2017 Har lys hud og blir sjelden solbrun. Vil betakaroten funke om man skal på en toukers sydentur? Anonymkode: 3b0c3...81a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #2 Skrevet 24. mai 2017 Betakaroten omdannes til A-vitamin i kroppen. For stort inntak av A-vitamin kan føre til kreft. Jeg ville ikke anbefalt betakaroten til noen. Samme nytte får du dog gratis om du spiser en liten porsjon søtpotet hver dag. Anonymkode: 1f46d...1d6 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #3 Skrevet 24. mai 2017 Jeg forsøke det for et par år siden, og det ga ingen effekt. Vet ikke hva jeg skal kalle hudtonen min, men jeg er blond og blir ikke akkurat knallbrun. Samtidig får jeg jo noe farge, så er ikke helt hvit heller. Jeg begynte en måned før jeg skulle på sydentur og holdt på til en måned etter jeg var hjemme. Ble verken mindre brent eller mer brun, så det er nok bare tull. Det kan være at det hjelper litt for de som fort blir brune, men på din lyse hud kan du nok se langt etter noen effekt. Bruk heller høy solfaktor så du ikke blir brent Anonymkode: f2b39...05b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå