Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hvordan det er å ha venner på nett, jeg har venner i USA og sånn, men ikke som jeg faktisk har møtt. Jeg lurt epå om det var lett å finne venner på nett her i Norge. Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg er ensom og jeg vil ha nye venner. Det er ikke sånn at jeg ikke har venner i det hele tatt, men de bor langt borte, og nå er det snart Pride og her i Bergen skal det være Pride Park i år, og jeg har ingen å gå med. I fjor var jeg i paraden med en venn, og jeg har sett på paraden før, men det er gøyest å være med. 
Samtidig vet jeg ikke om jeg tør å søke etter venner på nett. :( Tenk om vi ikke passer sammen, eller om de liker meg men jeg liker ikke dem? Tenk om jeg møter en galning? 

Jeg har ofte lurt på om jeg skal forsøke å få venner på nett fordi jeg er ikke flink til å bli venner med folk selv. Jeg har venner som jeg har kjent siden barneskolen, men det er ikke lett å få venner ellers. På universitet har jeg blitt kjent med folk som jeg har har kollokvier med, men det blir aldri til at vi henger på fritiden. Når jeg ikke er på universitet eller på jobb så er jeg hjemme, fordi alle vennene mine flytta da vi ble voksen og jeg greide ikke få nye venner. 

Anonymkode: 17055...f91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo forsøke aktivitetsvenner.no eller sidetmedord.no. Har selv møtt flere nye venner i Bergensområdet fra begge disse forumene. 

Folk er ulike. Noen er innadvendte og sjenerte, andre er utadvendte og sosiale. Jeg har møtt ulike mennesketyper fra begge forumene, men jeg har ennå ikke møtt noen "galninger."

Håper du finner deg nye venner snart da👍

Anonymkode: d2ef6...b89

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk. :) Jeg har ikke hørt om disse sidene før. 

Anonymkode: 17055...f91

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hey Vina og aktivitetsvenner.no har jeg prøvd. Ellers har jeg faktisk møtt noen herfra også:)

Anonymkode: 8e944...a36

Skrevet

Det finnes flere gode Facebook-grupper for å finne nye venner i Bergen. Jeg har selv møtt flere med stor suksess her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...