Gå til innhold

Klem en kvinne i 30 sekunder....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.... og hun får lyst på sex med deg. Dette viser nyere forskning, ref nettavisen/side2 i dag. 

Er det noen som har erfart dette i praksis? 😊

Anonymkode: d9a24...2c0

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Funker bare når det er kvinner som klemmer hverandre.

Anonymkode: ea10e...01b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Funker bare når det er kvinner som klemmer hverandre.

Anonymkode: ea10e...01b

Det er ikke det forskningen viser. 

Skrevet

Funker ikke om du gjør det på bussen :frkk:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, stan skrev:

Funker ikke om du gjør det på bussen :frkk:

Har du prøvd?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd?

Ble kasta av bussen... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, stan skrev:

Ble kasta av bussen... 

Fordi?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal man klare å klemme ei kvinne i tretti sekunder når hun kjører kneet i ballene dine etter fem?

Anonymkode: a1bcd...69e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal man klare å klemme ei kvinne i tretti sekunder når hun kjører kneet i ballene dine etter fem?

Anonymkode: a1bcd...69e

Kombiner klemmingen med sweet talking, så går det nok bedre skal du se 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er for å sette i gang oxytocinet i kroppen.

"Gi en du liker godt en lang klem så oppstår det en god varme mellom dere" hadde vært en bedre måte å si det på.

Anonymkode: 59da1...158

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi?

Det var jo bussjåføren jeg klemte! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten og jeg har en "tjue sekunder"-regel. Det betyr at vi hver dag vi er sammen skal vi alltid, uansett, klemme hverandre i minst tjue sekunder sammenhengende. Har tro på at det opprettholder en nærhet som fort kan forsvinne om man blir lat med kjærtegn og oppmerksomhet.

Anonymkode: ca333...765

• Liker 4
Skrevet

Funker kun på meg, om det er noen jeg vil ha sex med før klemmen. 

Gjest impressa
Skrevet

Kollega på tidligere jobb av typen uhøytidelig skøyer og flørtepus med skikkelig seksuell utstråling drev og klemte, danset med og løftet på oss jentene rett som det var og det var nok fler enn meg som gikk rundt og tenkte tanken etter sånne øyeblikk ja...men så var det litt turn-off at han holdt på på samme måten med flere.

Men det var jo en person jeg allerede hadde tenkt på i de baner og fordi personligheten hans bare var sånn.. Kan ikke komme på mange andre ikke-kjærester som hadde sluppet unna med det der.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kollega på jobben som prøver seg på det der og det gjør ham bare enda mer frastøtende, i mine øyne.

Anonymkode: d1b99...7b8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du blir ikke kjekkere av å presse deg på i 30 sek nei. Tvert om.

Anonymkode: 05b23...f72

• Liker 2
Gjest Ingenting2
Skrevet

Haha, særlig. Eks-kjæresten min holdt tak i meg i sikkert et par minutter eller mer når han skulle dumpe meg. Fikk ikke mye lyst på han da nei. Måtte dytte han av. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klemmer alle mine brødre, fettere, onkler og alle i hele familien, vel og lenge når vi tar farvel etter å ha møttes. Kan ikke si det gjør meg kåt på noen som helst måte...

Min mann og jeg har også en sånn "greie" at vi klemmer hverandre når sjansen endelig byr seg. Vi har travle liv, og unger som skal hentes og fores, så den første ledigtiden etter jobb og henting av unger er stort sett under middagslagingen like etter maten er blitt satt på kok/i ovnen. Da klemmer vi hverandre leeeenge, kysser kanskje litt... Ingen av oss ønsker sex av den grunn. Med mindre det var noe en av os ønsket før klemmen...

Anonymkode: 7ba8c...097

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

.... og hun får lyst på sex med deg. Dette viser nyere forskning, ref nettavisen/side2 i dag. 

Er det noen som har erfart dette i praksis? 😊

Nettavisen har alltid så flotte og lærerike forskningsartikler ❤ Håper de snart publiserer noe interessant om sammenhengen mellom hvilken frukt man velger og hvilken farge man liker best på kjolen til en fremtidig partner, eller noe annet spennende. Klarer nesten ikke å vente. 

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Takk, for dagens latter :skratte:

Endret av Catalina Culès

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...