Gå til innhold

Høy, blond, pen og 24 år (kvinne) og aldri hatt kjæreste - positivt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får normalt sett mye oppmerksomhet fra menn men møter aldri noen som fanger interessen min. Vil en fremtidig mann synes det er bra at jeg ikke har hatt kjæreste? Folk tar det alltid for gitt at jeg har noen siden jeg er pen og får mye oppmerksomhet og blikk i hverdagen.

Anonymkode: 62640...a76

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hverken positivt eller negativt. 

Anonymkode: cf9d7...e2c

AnonymBruker
Skrevet

Er du jomfru?

Anonymkode: 99e0c...24e

AnonymBruker
Skrevet

Positivt. 

Når du er høy, blond, pen og ung, så har du aldri hatt kjæreste fordi du ikke vil ha, ikke fordi du ikke kan få. Det er en ikke uvesentlig forskjell. Hvis jeg som mann hadde blitt valgt av en som deg, hadde tolket det som et enormt kompliment. Selvtilliten min hadde skutt i været. Kanskje den til og med hadde gått til hodet på meg.

Anonymkode: 1f3d7...bdc

• Liker 2
Skrevet

Hadde vært likegyldig til om du hadde hatt kjæreste tidligere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes generelt det er positivt at folk er selektive på hvem de vil være kjæreste med, om de er høy, middels eller lav, mørk, rødhåret eller brunette...

Anonymkode: 4519e...e37

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får normalt sett mye oppmerksomhet fra menn men møter aldri noen som fanger interessen min. Vil en fremtidig mann synes det er bra at jeg ikke har hatt kjæreste? Folk tar det alltid for gitt at jeg har noen siden jeg er pen og får mye oppmerksomhet og blikk i hverdagen.

Ser helt ikke problemet med at en ikke har hatt kjæreste. Flere i dagens samfunn har jo elskere fremfor kjæreste. Selvom du har vært singel i "hele" ditt liv gjør deg ikke til nonne..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva vil høy si?

Anonymkode: 476bf...cb0

AnonymBruker
Skrevet

Som regel blir jeg ikke imponert av ytterpunktene, men den sunne mellomtingen.

Du tilhører det motsatte ytterpunktet av "har hatt 20 kjærester de siste tre årene". De fleste av oss har vært forelsket, så hvis du, i den alderen du er i, begrunner din mangel på kjærester at du aldri er forelsket "men er så pen", så hadde jeg tenkt at du ikke har fått de du var forelsket i. Kanskje fordi du har litt snål personlighet og innbilsk? "Too good for you"-holdning.

Anonymkode: b4615...5e4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt at du hadde hatt sex med en del, men når folk ble kjent med deg så var du ikke noen de ville være sammen med. Bedre å ha hatt et par seriøse forhold, istedet for å kun hatt sex  med noen, da er det jo noe som "skurrer", selvom det ikke nnødvendigvis er krise. Samme om du er jomfru, litt rart hvis man er seksuell av seg, + jomfuer er riski å bli sammen med. Alle jeg har møtt/hørt om vil ettervært "leve ut" mens de kan og er enten utro, slår opp for å utforske osv + de vet ikke slev helt hva de liker siden de er uerfarne.

Anonymkode: 5658d...da4

• Liker 1
Skrevet

For min del er det negativt. Man lærer en del av å være i et forhold over tid ssmt samboerskap. Ofte dyrkjøpt kunnskap.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde tenkt at du hadde hatt sex med en del, men når folk ble kjent med deg så var du ikke noen de ville være sammen med. Bedre å ha hatt et par seriøse forhold, istedet for å kun hatt sex  med noen, da er det jo noe som "skurrer", selvom det ikke nnødvendigvis er krise. Samme om du er jomfru, litt rart hvis man er seksuell av seg, + jomfuer er riski å bli sammen med. Alle jeg har møtt/hørt om vil ettervært "leve ut" mens de kan og er enten utro, slår opp for å utforske osv + de vet ikke slev helt hva de liker siden de er uerfarne.

Anonymkode: 5658d...da4

Jeg vet ikke hva som er vanlig altså, men jeg var jomfru før jeg møtte kjæresten min. Har IKKE noe behov for å utforske eller prøve andre! Etter så mange år kan jeg ikke tenke meg at det skulle endre seg heller - vi er også begge over 30, så vi er vel i stor grad ferdig med å "utforske" ting og tang. Selvsagt kan jeg ikke utelukke at det blir slutt engang, og at jeg får en annen seksualpartner da... Men lysten på å prøve "noe annet" for sexen sin del er ikke-eksisterende. For meg handler nemlig sex om trygghet og kjærlighet, og jeg har det helt perfekt sammen med kjæresten. 

Anonymkode: 39c6d...49f

• Liker 2
Skrevet

PÅ et tidspunkt vil det jo veie mye ned. Som 24 åring har det sikkert ikke så mye å si, men går det 5 år til og du er i samme situasjon så kan det sikkert oppfattes mer negativt.

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde telt meget negativt. Lukter "crazy chick" lang vei. 

Anonymkode: 9d72a...dc7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

utseende er bare viktig i de tidlige årene, når du har passert kritisk hekkealder så vil interessen for slikt dale dramatisk..

Anonymkode: 4bf75...65b

Skrevet (endret)

Jeg ville ikke brukt noe tankevirksomhet rundt dette da du bare er 24 år og har mye som skal oppleves fram i tid, både på godt og vondt. Hadde du derimot vært 10 år eldre så hadde jeg nok rynket på nesen uansett hvor høy og pen du måtte være da det å være i forhold er en læringskurve på veldig mange områder. Man lærer ikke bare den andre personen å kjenne men også seg selv. Mitt råd er å ikke gi dette tankespinneriet noe mer mat og heller se det positivet. Du er "bare" 24 år og har så utrolig mye foran deg, reis og se verden, bygg deg et solid sosialt nettverk så kommer kjærligheten når du minst venter. Har du litt ledig tid så kan du jo sette deg ned og filosofere over hvorfor ingen menn fanger din interesse og heller leke litt med tanken om hvor høy og pen nettopp din drømmemann skal være. Det pussige er jo at mange av oss ender opp med rake motsetninger av det vi en gang så for oss, men det er en annen historie:-)  Lykke til!

Endret av Prebs
kommafeil
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo helt ann på HVORFOR. Om det er fordi du har liggi rundt som singel , hatt 30 sexpartnere og kjønnssykdom 5 ganger så er det IKKE positivt.

Er det fordi du har prioritert skole, jobb, hobby og venner og bare hatt en uskyldig flørt innimellom men valgt å avslutte flørten fordi du er bevisst på at den du skal gå i forhold med er bra for deg , så er det positivt :)

Anonymkode: f285f...b62

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høy er jo ikke positivt for menn. Nådagens tåler jo ikke det, har jeg skjønt.

de skal helst ha "små og petite damer med former".

hilsen dame på 181

Anonymkode: 0587f...5f6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Positivt. 

Når du er høy, blond, pen og ung, så har du aldri hatt kjæreste fordi du ikke vil ha, ikke fordi du ikke kan få. Det er en ikke uvesentlig forskjell. Hvis jeg som mann hadde blitt valgt av en som deg, hadde tolket det som et enormt kompliment. Selvtilliten min hadde skutt i været. Kanskje den til og med hadde gått til hodet på meg.

Anonymkode: 1f3d7...bdc

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes generelt det er positivt at folk er selektive på hvem de vil være kjæreste med, om de er høy, middels eller lav, mørk, rødhåret eller brunette...

Anonymkode: 4519e...e37

Til dere begge over: hva hvis hun hadde hatt en høyt antall sexpartnere? 

9 timer siden, Katten.2.0 skrev:

For min del er det negativt. Man lærer en del av å være i et forhold over tid ssmt samboerskap. Ofte dyrkjøpt kunnskap.

Hva mener du med det? 

Anonymkode: e35fc...e70

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høy er jo ikke positivt for menn. Nådagens tåler jo ikke det, har jeg skjønt.

de skal helst ha "små og petite damer med former".

hilsen dame på 181

Anonymkode: 0587f...5f6

Nei, er ikke en fordel å være 181, men er jo fortsatt halvparten av mennene som enten er like høy som deg eller høyere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...