AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #1 Skrevet 23. mai 2017 Eller er det aalt for sent? Vet ikke hvorfor søknadsskjemaet fortsatt ligger ute om de har fylt alle stillingene. Har gått ett år på sykepleien og kunne gjerne tenkt meg å jobbe på sykehus. (Har søkt på sykehjem for 3 måneder siden, ikke fått tilbakemelding) Takk for alle svar Anonymkode: 78d84...f97
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #2 Skrevet 23. mai 2017 Vet at kabalen ikke har gått helt opp på min arbeidsplass (omsorgsboliger) med antall sommeransatte. Så jeg hadde tatt kontakt med sjef/leder og spurt direkte Anonymkode: 33311...0e1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #3 Skrevet 23. mai 2017 Ikke for sent! Har søkt sent flere ganger selv, alltid fått jobb Anonymkode: 2028a...20e
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #4 Skrevet 23. mai 2017 Jobber på sykehus, og her var turnusen for sommeren klar for flere måneder siden. Du kan jo forsøke, men vær klar over at de fleste ønsker studenter som er ferdig med andre året på sykepleien. Større sjans i det kommunale. Anonymkode: f0eea...4cd
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #5 Skrevet 23. mai 2017 Jeg tror at du har større sjanse på kommunale sykehjem, omsorgsboliger og så videre. De skal også ha sommerturnusen klar i god tid, men vet av erfaring at det ofte er rot i det systemet nesten fram til ferien begynner - hvertfall her jeg bor. Det er vel hakket mer rift om sommervikariater på sykehusene (for studenter) enn det er i den kommunale helsesektoren, så tipper de fleste der har fyllt opp. Det vil antakelig være for sent mange steder uansett, men noen kan jo ha et ledig hull i kabalen som de ikke har fått fyllt opp! Så det er jo bare å søke, det verste som skjer er jo at du får avslag! Anonymkode: ed99d...45b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå