AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #1 Skrevet 23. mai 2017 Hei! Har et lite spørsmål, har også tenkt å ta det opp med min rådgiver på NAV på neste møte bare så det er sagt. Jeg er ei 23 år gammel jente, prøvd meg på vgs men har ikke fått fullført noen linjer. Har også prøvd meg i jobb, men den lengste jobben jeg har hatt varte i 2 måneder. Har ellers gått på AAP. Slitt veldig mye med depresjoner og sosial angst,per idag er det angsten som dominerer mest. Har tenkt mer på utdanning, og må da gå to år på yrkesfag før det er ut i lære. Men jeg trenger jo en inntekt også, da jeg har husleie og andre ting jeg må betale. Er det noen her som har fullført videregående som et ''tiltak'' via nav? Setter stor pris på erfaringer :-) Anonymkode: 4d5da...2d7
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #2 Skrevet 23. mai 2017 Jeg er ikke i samme situasjon som deg, men får støtte fra nav månedlig. Går på Vgs og er over 18 år, men ikke 23. Du kan jo spørre, i verste fall får du nei. Jeg vil tro du får det, fordi myndighetene/politikerne vil alltid at så mange som mulig skal få utdanning og jobbe. Anonymkode: f5759...1e0
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #3 Skrevet 24. mai 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke i samme situasjon som deg, men får støtte fra nav månedlig. Går på Vgs og er over 18 år, men ikke 23. Du kan jo spørre, i verste fall får du nei. Jeg vil tro du får det, fordi myndighetene/politikerne vil alltid at så mange som mulig skal få utdanning og jobbe. Anonymkode: f5759...1e0 Så rart, jeg er også i denne situasjonen, men jeg ble fortalt at så lenge jeg går på skolen får jeg ikke støtte. Kan du fortelle litt mer om situasjonen? Anonymkode: 13154...771
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #4 Skrevet 24. mai 2017 Jeg har gått på AAP i litt over syv år og det siste året har nav betalt for min studiekompetanse som privatist og eksamene, i tillegg har jeg fått vanlig AAP. Anonymkode: b1ba4...066
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå