Gjest babe21 Skrevet 30. desember 2004 #1 Skrevet 30. desember 2004 Hei!! Hva skal gutta bære rundt sin kropp denne dag, og hva er mest sexy?? 1. blazer og jeans... 2. dress..... 3 smoking m/sløyfte...... klemz.......
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #2 Skrevet 30. desember 2004 Meg!! Hehe, neida! Synes det er ganske så sexy når gutter har dress og slips, jeg! Og gjerne flosshatt!!
LilleSol Skrevet 30. desember 2004 #3 Skrevet 30. desember 2004 Dress!! Men den må sitte pent, og være i riktig størrelse da! aaltfor mange som fremdeles lusker rundt i konfirmasjonsdressen e.l
*melis* Skrevet 31. desember 2004 #4 Skrevet 31. desember 2004 Dress så klart! Mannfolk med dress er det mest sexy som finnes og burde derfor bli brukt så ofte som mulig 8) :-)
Snuppelure Skrevet 31. desember 2004 #5 Skrevet 31. desember 2004 Smoking synes nå jeg .... ser de i dress hver eneste dag ellers....
umy Skrevet 31. desember 2004 #6 Skrevet 31. desember 2004 blir nok ikkeno dress på meg gitt blir en lang,grå pen bukse, nypussa sko vaffal da og en brun genser med glidelås(ser ut som ull men er bommull) *vente på å bli slått og banket for å kunne ha på seg noe så vanelig på nyttårsaften* men nå hater jeg å gå i dress, mest ubehagelige plagget på jord =) *venter fortsatt* men så er jeg bare 19 da og fortsatt bare som guttunge å regne så jeg teller vel ikke... *ser fortsatt litt skeptisk rundt seg* :o
Arwen Skrevet 31. desember 2004 #7 Skrevet 31. desember 2004 Dress på sambo Ny fin som vi hentet på butikken i går siden den måtte en liten tur til skredderen først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå