Gå til innhold

Til ALLE kvinner som liker barske menn med også noen kilo ekstra

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere kvinner som liker "bamsete" menn, barske og store. Er det slik at dere er under gjennomsnittet attraktiv? I det mener jeg overvekt, en del fett for mye, etc.?  

Jeg har en filosofi som sier at en veltrent kvinne også ønsker en veltrent partner.

altså, at likt tiltrekker likt? 

Forklar meg :) Tror dette er noe som angår veldig mange, har lest mye om det i tråder her inne, og nå ønsker jeg svar. 

Jeg skrev dette nylig i en annen tråd som et spørsmål, men tror det kan være lurt å få opprettet et emne på dette..

Anonymkode: caa21...05d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:klaske:

Anonymkode: 67903...3b0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er ikke overvektig. Jeg har en BMI på rundt 18-19. 

Anonymkode: c4bc2...4f1

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere kvinner som liker "bamsete" menn, barske og store. Er det slik at dere er under gjennomsnittet attraktiv? I det mener jeg overvekt, en del fett for mye, etc.?  

Jeg har en filosofi som sier at en veltrent kvinne også ønsker en veltrent partner.

altså, at likt tiltrekker likt? 

Forklar meg :) Tror dette er noe som angår veldig mange, har lest mye om det i tråder her inne, og nå ønsker jeg svar. 

Jeg skrev dette nylig i en annen tråd som et spørsmål, men tror det kan være lurt å få opprettet et emne på dette..

Anonymkode: caa21...05d

Nei kvinner bryr seg ikke særlig mye om dette ...kvinnfolk er lite visuelle. De tenner ikke på det motsatte kjønn slik mannfolk gjør etter 0,1sec.  Det er nok det første du må forstå. 

En mann på 160cm skalla og feit kan fint bli sammen med en hvem som helst - han vil nok bli #shittesta episk mye mer enn mange andre men that`s it egentlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er over gjennomsnittet attraktiv og blir nedrent av både kvinnemagasin fotografer som vil ta bilder ( og nei jeg går aldri med puppene ute eller har lipinjections) og kjendis menn (bla typen til linni meister og carew har prøvd seg) og får høre fra venner at jeg er en tier, og må si at den teorien din er helt på jordet. Heller en barsk mann som kan beskytte meg, med noen kosekilo ekstra å ligge mykt på, enn en slank veltrent mann som bruker mer tid på kroppen sin enn den gjennomsnittlige kvinne. Turnoff i mine øyne!

Anonymkode: 15296...d14

Gjest Cicero
Skrevet

Jeg er slank selv og mannen min er stor og "bamsete" :) Riktignok absolutt ikke feit, men han har masse muskler, bred bygning og litt fett oppå så han ikke er helt rippa bare. Jeg synes det er slik mannfolk skal se ut!

AnonymBruker
Skrevet

Er selv slank. Kan fint ha en mann med et par kg ekstra men da MÅ han se bra ut. Han må være høy og ha fint ansikt og bra hygiene. Føler ofte at overvektige menn gir mer faen i utseende sitt og det er turn off. Man trenger ikke forfalle helt bare fordi man har lagt på seg.

Anonymkode: 57db5...442

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Xcase33 skrev:

Nei kvinner bryr seg ikke særlig mye om dette ...kvinnfolk er lite visuelle. De tenner ikke på det motsatte kjønn slik mannfolk gjør etter 0,1sec.  Det er nok det første du må forstå. 

En mann på 160cm skalla og feit kan fint bli sammen med en hvem som helst - han vil nok bli #shittesta episk mye mer enn mange andre men that`s it egentlig. 

Hva skal RSD og andre selvhjelps guruer ellers si? At du ikke kan få hvem som helst? Da vil de gå glipp av mange kroner.

Anonymkode: 8f561...5de

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nope, er slank og trent, 22 år og langt blondt hår. Foretrekker litt bamsete kosemenn, kan ikke fordra kjempetrente menn - de ser seg jo mer i speilet enn meg og lever nesten på treningssenteret. Vil ha noen som har et litt mer avslappet forhold til kropp og mat

Anonymkode: 8474a...eea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker noen kilo ekstra/bamsemann fremfor en godt trent en. Synes forøvrig at det er veldig koselig å finne på ting sammen, som gjerne er aktive. Da tenker jeg type å gå tur.

Har BMI på ca 20-22 (er ikke særlig muskuløs).

Anonymkode: d6164...97b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke at det er noen sammenheng her, i alle fall ikke veldig sterkt. Jeg veier mer enn jeg burde selv, og er blant de som foretrekker at en mann ser litt «robust» ut, slik at jeg kan føle meg feminin. Men jeg kjenner flere som IKKE er slik. Jeg har venninner som er større enn meg, og som utelukkende faller for slanke menn, på grensen til syltynne/undervektige. 

Jeg har også veltrente venninner som foretrekker veltrente menn uten underhudsfett, og veltrente venninner som foretrekker litt større menn. 

Anonymkode: c2e47...c59

AnonymBruker
Skrevet

I overskriften får jeg inntrykk av at du mener "noen kilo ekstra", men når jeg leser innlegget får jeg inntrykk av at du egentlig mener "mange kilo ekstra"?

Noen kilo ekstra = maks 10kg ekstra er for meg ok. 

Jeg har BMI på 18,5.

(En "overvektig bamsemann" ville jeg automatisk tenkt spiser usunt og lever inaktivt, mao det motsatte av meg. En sånn mann er uaktuell som partner)

Anonymkode: 140b3...edd

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Xcase33 skrev:

Hvorfor er det alltid en eller annen idiot som må si dette i disse type trådene?? Eller er du den samme kanskje? :bond:

JO det gjør vi!!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, helloAdele skrev:

Hvorfor er det alltid en eller annen idiot som må si dette i disse type trådene?? Eller er du den samme kanskje? :bond:

JO det gjør vi!!

Sikkert bare ønsketenkning. :fnise: 

Anonymkode: 57db5...442

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slank og veldig godt trent, og må nok ha en mann som også er godt trent :) 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nope, er slank og trent, 22 år og langt blondt hår. Foretrekker litt bamsete kosemenn, kan ikke fordra kjempetrente menn - de ser seg jo mer i speilet enn meg og lever nesten på treningssenteret. Vil ha noen som har et litt mer avslappet forhold til kropp og mat

Anonymkode: 8474a...eea

Jeg tviler sterkt på at du er kvinne fordi de færreste kvinner vil si noe om håret sitt i en tråd som dette. Kvinner vet veldig godt at det ikke er slik at hårfargen bestemmer hvor attraktiv man er. 

Anonymkode: 31e2e...b9e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt vanlig (ikke tynn, ikke feit) (70kg, 173 høy, 23 år) og vil ha en mann som er tyngre enn meg, høyere enn meg, bredere skuldre enn meg. Liker ikke feite menn, men er viktig at han ikke er syltynn, da hadde jeg følt meg stor. Vil helst ha en som er slank med litt muskler. Liker ikke menn med utrolig mye muskler, blir helt kvalm, skjønner ikke greia i det hele tatt. 

Anonymkode: cf7d0...6a8

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med og bortpå noen menn med noen kilo ekstra når jeg var yngre, syntes selvsagt de var attraktive og likte kroppstypen deres. Da hadde jeg selv en bmi selv på mellom 17 og 18, så nei, ikke overvektig. Jeg er normalt attraktiv. Ikke noen supermodell men en normalt pen jente. 

Endte til slutt opp med en veldig slank mann som jeg fortsatt er sammen med i dag, så tydeligvis skiftet jeg smak :P ellers så er det bare sånn at noen kilo fra eller ikke er det som er avgjørende for om noen er attraktiv eller ikke..

Anonymkode: 8865b...365

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig slank, går ikke opp i vekt uansett hvor mye jeg spiser. Har draget på kjekke, høye og veltrente menn. Men liker selv bamsete...

Kommer an på hvordan bamsete, da? Noen menn kler å være bamsete.

Anonymkode: c0c62...5b6

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan vise meg hvordan en bamsete mann ser ut i helfigur? :edie:

Anonymkode: d77b9...e0e

AnonymBruker
Skrevet

Humor og intelligens samt at han ikke er A4 tenner meg, snill og bestemt. God hygiene og bare skikkelig mannemann😻 Fin personlighet.

Da spiller det ingen rolle om han er fit eller dvask.

Jeg er 155 og trener hver dag. 

MEN det finnes mange menn som tror at så lenge de ser helt rå ut fysisk sett, så skal man falle som fluer for dem...det er det mest usexye jeg vet. Turn off!!

Anonymkode: 10ef4...8dd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...