Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en som jeg har tekstet med via sukker.no på søndag. Var sammen hele ettermiddagen og kvelden. Kjemien var god. Vi bestemte oss for å treffes i gjen onsdag, dvs han bor 2 t vekke med buss. Har tekstet etterpå og han sier han gledet seg/ser frem til å se meg i gjen. I går sendte vi noen meld, jeg valgte å svare på den siste meld i dag 07 før jobb. Han har pleid å svart etter jobb eller rimelig raskt etterpå. Hadde denne gang ikke spørsmål i smsen. Men skreiv jeg tenker på deg. Vet at alle kan være opptatt. Har litt erfaring med at dette kan være et dårlig tegn men trenger ikke å være det. Hva med å sende ny meld å spør hvordan dagen har vært eller ringe? Vente til i morgen? Eller.. 

Anonymkode: d6bce...f32

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som du sier, det kan være et dårlig tegn, men trenger ikke å være det. Ballen er på hans banehalvdel nå, så jeg syns du skal ha is i magen og vente på han. Hvis du ikke hører fra ham kan du kontakte han i morgen for å avtale møtested osv.

Anonymkode: fa9c7...10d

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å slappe litt av i svingene. Dere møttes i forrigårs og har avtale i morgen og dere driver allerede å tekster savner og tenker på deg og går i full alarm modus for tregt svar på en melding det ikke er noe å svare på??? Det er mer alarmerende at du sender han sånne meldinger etter en date og bryr deg så mye om at han ikke svarer, enn at han faktisk ikke svarer. 

Du hører sikkert fra han i morgen ang møtested og tid, hvis ikke har du skremt ham vekk. Ikke send noe mer hvertfall! 

Anonymkode: a6029...f02

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å slappe litt av i svingene. Dere møttes i forrigårs og har avtale i morgen og dere driver allerede å tekster savner og tenker på deg og går i full alarm modus for tregt svar på en melding det ikke er noe å svare på??? Det er mer alarmerende at du sender han sånne meldinger etter en date og bryr deg så mye om at han ikke svarer, enn at han faktisk ikke svarer. 

Du hører sikkert fra han i morgen ang møtested og tid, hvis ikke har du skremt ham vekk. Ikke send noe mer hvertfall! 

Helt enig! Ta en date av gangen og finn ut mer og mer om personen og om det er en du kan se en fremtid med, det aner du rett og slett ikke nå. Første date var kjempebra, neste date blir kanskje kjempebra, tredje date dukker det plutselig opp noen skikkelige røde flagg hos han og du dropper han. Om du allerede ser for deg å gifte deg med han før dere en gang har møttes så kommer du til å overse alle røde flagg også. Been there, done that... ;) 

Pust med magen og lev ditt eget liv, ta en dag om gangen :) 

Anonymkode: 555c6...f7a

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vel har tenkt litt selv. Sender en meld i morgen "vil du forsatt ha besøk i morgen?

sier han nei svarer jeg noe som  "den e grei da blir det kajakktur på meg :)"

Endret av Cecilie82
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Cecilie82 skrev:

Vel har tenkt litt selv. Sender en meld i morgen "vil du forsatt ha besøk i morgen?

sier han nei svarer jeg noe som  "den e grei da blir det kajakktur på meg :)"

Det kan du gjøre, men jeg personlig ville venta til samme dag dere har avtalt å treffes, for  å gi han litt tid på å ta kontakt selv. Dumt om han planlegger å sende deg melding i morgen kveld, og du sender på dagen og DET blir dråpen og for masete for han så han mister lysten han i utgangspunktet hadde.

Skrevet (endret)
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan du gjøre, men jeg personlig ville venta til samme dag dere har avtalt å treffes, for  å gi han litt tid på å ta kontakt selv. Dumt om han planlegger å sende deg melding i morgen kveld, og du sender på dagen og DET blir dråpen og for masete for han så han mister lysten han i utgangspunktet hadde.

Det er sant. Han går nattevakt, delvis sovende nattevakt til torsdag så greit å få avtalt når jeg skal komme da siden vi bare har en dag og jeg må ta buss. Tenkte å spør "om det forsatt passet at jeg kom" ikke  noe mer en det tenkte jeg.

Endret av Cecilie82
Skrevet

Hørt noe?

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig !!!!!

Anonymkode: 6c191...e07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...