Gjest Sanne__ Skrevet 23. mai 2017 #1 Skrevet 23. mai 2017 (endret) Hva betyr det når jeg surfer på wifi på min mobil at jeg stadig får opp melding med "roaming aktivert"? Endret 23. mai 2017 av Sanne__
Titania Skrevet 23. mai 2017 #2 Skrevet 23. mai 2017 5 minutter siden, Sanne__ skrev: Hva betyr det når jeg surfer på wifi på min mobil at jeg stadig får opp melding med "roaming aktivert"? Roaming er jo i utgangspunktet bruk av annet mobilnett enn ditt eget, om du f.eks tar deg en tur til Sverige, får du ikke brukt mobilt nett enn før du har skrudd på roaming. Av det jeg vet har wifi ingen ting med roaming å gjøre
Gjest Sanne__ Skrevet 23. mai 2017 #3 Skrevet 23. mai 2017 9 minutter siden, Titania skrev: Roaming er jo i utgangspunktet bruk av annet mobilnett enn ditt eget, om du f.eks tar deg en tur til Sverige, får du ikke brukt mobilt nett enn før du har skrudd på roaming. Av det jeg vet har wifi ingen ting med roaming å gjøre Men dette pågår hjemme når jeg i all hovedsak er pålogget mitt eget mobile bredbånd.Er så og si aldri bortreist..
Maleficenta Skrevet 23. mai 2017 #4 Skrevet 23. mai 2017 8 minutter siden, Sanne__ skrev: Men dette pågår hjemme når jeg i all hovedsak er pålogget mitt eget mobile bredbånd.Er så og si aldri bortreist.. Da må du gå inn på innstillinger på mobilnett eller lignende. Husker ikke hva det heter, å skru av roamingen. Da slipper du maset om at roaming er antivert. Du trenger uansett ikke ha drn på i Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå