AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #1 Skrevet 23. mai 2017 Har du vondt i bena? - det er innbilt. Det er angst. Har du tett pust? - det er angst. Mister du følelsen i armer og ben hvis du ligger på siden for lenge? - angst. Har du en føflekk på størrelse med en 20-kroning? - Selvsagt er det bare angst. Søk hjelp på DPS. Har du i en periode på 6 måneder hatt stadig økende magesmerter? - Det er psykisk, mest sannsynlig angst. Får du store kjøttkakelignende sår etter å ha dusjet? - Neppe noe annet enn angst. Få hjelp før det forverrer seg, det er mange flinke psykologer der ute klare til å hjelpe deg! Har du sår som ikke gror? - Psykisk lidelse er det som feiler deg. Du tror at sårene ikke gror, men egentlig så gjør de det. Misfarget tunge og vond smak i munnen? - Dette høres ut som et alvorlig tilfelle av sosial angst. Brennende utslett på ryggen? - Tror det er på tide at du får hjelp av psykolog. Dette kan fikses med kognitiv terapi. Store smerter i ryggen når du trekker pusten, samt økende smerte (og hevelse) i venstre legg? - Et symptom på angst. 39,5 i eber, kaldsvette og oppkast i 4 dager? - Oi, du har en alvorlig angstlidelse. Søk hjelp. Nakkesmerter og hodepine, samt forhøyet crp - et tydelig symptom på angst. Hvite blemmer på innsiden av leppen, og på tungen? - Det kan skje dersom man har mye angst. Kronisk tett i nesen (året rundt) og snørrete, med mye slim? - Dette er nok psykisk. Ring fastlegen og be om henvisning til DPS. Pulserende smerter i korsryggen samt stråling nedover benet? - Sosial fobi. En alvorlig angsttype. Akutt svimmelhet, nummenhet i halve ansiktet og taleproblemer? - Selvfølgelig er det angst. Pusten stopper pga tett hals, du hovner opp i ansikt, etterfulgt av rødme - øyeblikkelig behov for legehjelp? - Det er kun psykisk. Ukontrollerte skjelvinger/spasmer og fråde? - Mest sannsynlig har du et angstanfall. Bevisstløshet, blekhet og urolig hjerterytme? - Panikkangst. Tørr hud, dypt åndedrett, tørste, brekninger og bevisstløshet? - Angst dette også. Rødt, flassende utslett på kroppen, samt store blemmer, etter soleksponering? - Psykisk. Hvis du glemmer det, er alt bra i morgen. Store smerter på høyre side av mage, og hoste? - Høres ut som sosial angst. GLEMTE JEG NOE? Mange (faktisk absolutt alle i hele Norge!) sliter med angst, det er ingenting å skamme seg over Alle har angst hver gang de tror de er syke. Alle som drar til legen sliter psykisk og er hypokondere. Anonymkode: 7da7d...0db 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #2 Skrevet 23. mai 2017 Du har helt rett. Jeg har fibromyalgi, men det innbiller jeg meg selvfølgelig. Svettekjertelbetennelse har jeg og, men det er selvfølgelig min egen feil siden jeg tenker at jeg har det. Hjerneblødning har jeg og hatt, men egentlig ikke for jeg innbilte meg det jo bare selv om sykehuset prøve å lure meg. Kraftig hodepine og svimmelhet sliter jeg og med men det er jo selvfølgelig ettervirkninger etter den innbilte hjerneblødningen, så det er jo bare i hodet. Atopisk eksem er jo iallfall bare tull, det er jo fordi du tenker negativt. Anonymkode: c9521...1c1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #3 Skrevet 23. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har helt rett. Jeg har fibromyalgi, men det innbiller jeg meg selvfølgelig. Svettekjertelbetennelse har jeg og, men det er selvfølgelig min egen feil siden jeg tenker at jeg har det. Hjerneblødning har jeg og hatt, men egentlig ikke for jeg innbilte meg det jo bare selv om sykehuset prøve å lure meg. Kraftig hodepine og svimmelhet sliter jeg og med men det er jo selvfølgelig ettervirkninger etter den innbilte hjerneblødningen, så det er jo bare i hodet. Atopisk eksem er jo iallfall bare tull, det er jo fordi du tenker negativt. Anonymkode: c9521...1c1 Ja, ikke sant. Alt er egentlig psykisk. Anonymkode: 7da7d...0db
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #4 Skrevet 23. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, ikke sant. Alt er egentlig psykisk. Anonymkode: 7da7d...0db Uff ja, leser du lenge nok her inne på kg så ser du litt hvordan folk tenker. Anonymkode: c9521...1c1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #5 Skrevet 24. mai 2017 OMG whatta hell is going on here lissom! JEG troop jeg akkurat fikk panikk, og dermed inbilte meg dette forumet her sånn... så jeg trykker send og lukker fanen jeg! hade! Anonymkode: 26147...c9c
MajorasMaske Skrevet 24. mai 2017 #6 Skrevet 24. mai 2017 Du glemte rigor mortis også kjent som stiv av skrekk.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #7 Skrevet 24. mai 2017 Med mindre jeg trenger antibiotika, har jeg som regel fått beskjed om at det som plager meg er stress. Anonymkode: 663fa...e54
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #8 Skrevet 24. mai 2017 Jeg finner trøst i "det er bare psykisk". Alvorlig fysisk sykdom er faktisk uvanlig blant unge mennesker, og i stedet for å få kreftangst hver gang jeg får litt kroppslige skurringer så er det betryggende å tenke at det mest sannsynlig er hjernen min som spiller meg et puss. Blir jeg virkelig syk så merker jeg det, og legen finner utav det. Anonymkode: 1ad01...426 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #9 Skrevet 24. mai 2017 Hopp i havet! Jeg er frisk som en frisk psykisk, men født med arvelig atopisk eksem, hud som ikke produserer olje og kraftige allergier. For noen måneder siden fikk jeg i meg ved en feil noe jeg er allergisk mot, og jeg kjente halsen snurpe seg sammen FØR jeg spurte hva som var i retten jeg spiste - og joda, den inneholdt noe som gir meg allergier. Så kroppen min fortalte meg det før psyken. Så ikke sett meg (og andre fysisk, dokumentert syke) i bås med de som innbiller seg ting, eller sliter psykisk. Fy deg! Anonymkode: 8e747...072
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #10 Skrevet 24. mai 2017 Jepp. Holder du på å svime av hver gang du reiser deg? Angst Klør du nedentil? Stress Trøbbel med tarmen? Angst Dårligere syn? Angst Klør du i øynene hver sommer? Innbilning Unormalt mye svette? Angst MEN mye er faktisk psykisk, men ikke alt. Anonymkode: 98d52...128
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå