AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #1 Skrevet 23. mai 2017 Noen som har bestilt klær fra denne siden, lindybop.co.uk? Erfaringer? Anonymkode: d29b4...b02
Cata Skrevet 23. mai 2017 #2 Skrevet 23. mai 2017 Jeg har bestilt flere ganger. Ingen problemer. Sist ble jeg riktignok litt forbauset da et annet firma ville ha telefonnummeret mitt, men etter å ha kontaktet LindyBop fikk jeg høre at det virkelig var budfirmaet de bruker. Litt merkelig for de to første gangene jeg bestilte noe så var det ikke noe spørsmål om telefonnummer. Uansett, god service og rimelig rask leveranse er min erfaring. 1
momo Skrevet 23. mai 2017 #3 Skrevet 23. mai 2017 Har bestilt fra de flere ganger, og varene kommer raskt, og kjolene jeg har bestilt, er jeg veldig fornøyd med. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #4 Skrevet 23. mai 2017 Takk for svar! Da tar jeg sjansen på å bestille et par kjoler. Anonymkode: d29b4...b02
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #5 Skrevet 31. mai 2017 Bestilte et par kjoler tirsdag forrige uke. Har nå gått åtte dager, og i følge trackingen så er pakken ikke kommet lenger enn Heathrow. Har dere opplevd dette? At det tar såpass lang tid å sende til Norge? Anonymkode: d29b4...b02
Cata Skrevet 1. juni 2017 #6 Skrevet 1. juni 2017 Nei, mener det pleier gå en ukes tid før jeg får hentemelding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå