Gå til innhold

Kjærlighetssorg er kjipe greier. Trenger råd.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For noen måneder siden ble det brudd med samboeren gjennom 3,5 år. Det foregikk ryddig for seg, og jeg kjente ikke på noen slags sorg, gikk raskt ut og levde livet som vanlig og jobbet hardt.

Nå merker jeg at jeg begynner å få reaksjoner på bruddet. Og jeg har prøvd så godt jeg kan å holde det igjen, men jeg klarer det ikke lenger. Redd for at jeg skal bryte sammen eller noe sånt, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er flere måneder siden, og jeg føler meg egentlig ferdig med bruddet og med samboeren. Det er historie. Likevel ser jeg tegn på at reaksjoner er på vei og det uroer meg veldig.

Noen som har vært i lignende situasjoner? Erfaring? Råd?

Mvh

Rådvill.

Anonymkode: 0dd45...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er mann antar jeg😅 Det er helt normalt at reaksjonene kommer i ettertid. Det er låv å være lei seg og gråte over det, mye værre å holde det inn å bli små gal av alt som koker inni seg. Få det ut og tenk på at nå begynner livet på nytt å du har muligheten til å ikke gjøre de samme "feilene" i neste forhold. Man lærer mens man lever livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør trene, spise sunt og leve livet, bare distraher deg fra alt som har med henne og gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...