Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang vært i en konfirmasjon der konfirmanten ikke ønsket seg penger? Føler det i stor grad er pengeinnsamling, og innenfor husets 4 vegger kaller jeg det faktisk det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Simbyxor skrev:

Har du noen gang vært i en konfirmasjon der konfirmanten ikke ønsket seg penger? Føler det i stor grad er pengeinnsamling, og innenfor husets 4 vegger kaller jeg det faktisk det..

Fins de? Jøss

Skrevet
1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Fins de? Jøss

Vi får se ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt, men da har de jo gjerne ønsket seg noe som koster penger da. Dersom du tenker på ingen gaver i det hele tatt er det jo noe annet. 

Anonymkode: 191e0...dc8

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt, men da har de jo gjerne ønsket seg noe som koster penger da. Dersom du tenker på ingen gaver i det hele tatt er det jo noe annet. 

Anonymkode: 191e0...dc8

Ja.. bør ikke konfirmasjonen (selskapet, hyggen, og seremonien) være en gave i seg selv? Mange får jo bunad av mamma og pappa også, den er jo verdt veldig mye. 

Men jeg tror det i stor grad er en pengefest. Husker da jeg var 15 år (for ca tusen år siden) så snakka folk i klassen om hvem som fikk mest.. jeg fikk "bare" 6000 i kontanter, mens andre fikk 50 000 osv. Dette er 15 år siden snart. Så allerede da var det snakk om store summer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...