AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #1 Skrevet 23. mai 2017 Kjæresten og jeg har prøvd forskjellige stillinger i senga, men jeg synes det er vanskelig å tørre ri han. Han har gitt utrykk for at det er noe han vil jeg skal gjøre og jeg har lyst selv. Dere tenker nok at dere ikke forstår hva problemet er. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal ri han, jeg er på ingen måte myk eller bevegelig i kroppen - er stiv som en pinne faktisk. Klarer ikke bevege hoftene noe særlig siden jeg er så stiv i kroppen. Vet ikke om det er jeg som bare et nervøs men. Hvordan opplevde dere det første gang dere skulle ri på en gutt? Hvor lang tid tok det før det satt ordentlig og var det kleint? om det er noen gutter her gjerne si hvordan dere liker det når jenta rir dere. Alt av tips og råd settes pris på. Anonymkode: 271f9...add
Inwe Skrevet 23. mai 2017 #2 Skrevet 23. mai 2017 Jeg for min del gjør litt forskjellig. Jeg er også stiv som en stokk og ikke i nærheten sterk nok i lårene til å jobbe opp og ned hele tiden. Somregel ligger jeg nesten oppå han og gnir meg frem og tilbake egentlig. Det gir meg veldig mye og jeg kommer fort i den stillingen. Hender han kommer også, men somregel bytter vi stilling etterhvert. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #3 Skrevet 23. mai 2017 Jeg foretrekker å ikke sitte på knærne, men ha føttene plantet på hver side av hoftene. Da er det mye enklere. Jeg er relativt sterk i lårene, vet ikke om det har noe å si. Anonymkode: 760b5...059
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #4 Skrevet 23. mai 2017 12 minutter siden, Inwe skrev: Jeg for min del gjør litt forskjellig. Jeg er også stiv som en stokk og ikke i nærheten sterk nok i lårene til å jobbe opp og ned hele tiden. Somregel ligger jeg nesten oppå han og gnir meg frem og tilbake egentlig. Det gir meg veldig mye og jeg kommer fort i den stillingen. Hender han kommer også, men somregel bytter vi stilling etterhvert. Ganske vanlig prosedyre hos oss også. Når hun ligger nedpå og gnukker kan jeg gå litt opp i bro, samtidig som jeg holder hendene på korsryggen hennes, og drar henne ned mot meg. Det er for å få maksimalt press på klitoris. Så kan vi veksle litt på det, slik at hun ligger forover med rumpa litt i været, slik at jeg kan jukke en stund. Det hender hun setter seg opp, slik at jeg kan kna brystene litt, og hun kan se meg i øynene når hun rugger litt fram og tilbake, men det er egentlig ikke en god stilling for mye inn og ut. Men en litt lett dame med gode lårmuskler kan sikkert få til mye bra. Anonymkode: 2d68e...4dc 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #5 Skrevet 23. mai 2017 Litt rart i begynnelsen. Mn kommer litt ann på størrele på hans utstyr og deres kropsfigur. Dere må finne en rytme sammen, du kan ikke gjøre all jobben. Prøv dere litt fram, litt framoverbøyd kan du lene deg eller sitte rett opp ned. Bruk styrken din i knærne/ føttene dine. Anonymkode: 9d5e0...6a2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #6 Skrevet 23. mai 2017 Vel.. Jeg har alltid holdt på med hest. Er bare å gjøre de samme bevegelsene som når man rir hest! Jeg foreslår at du tar noen ridetimer Anonymkode: 5fc49...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #7 Skrevet 23. mai 2017 Det er kjempe lett og du skal bare føle seg frem og gjøre det som kjennes godt ut for deg rir du med musklene i låra opp og ned er det ikke så digg og du risikerer å bli døds støl etterpå, men skuffer du underlivet ditt frem og tilbake som du ville gjort for å gni klitten på en pute mellom bena så er det ikke like vondt for låra og da treffer penis g punktet og skambenet hans gnukker mot klitorisen din og er perfekt måte å gjøre det på ! Du kan velge om du vil sitte med ryggen rett og ta på dine egne pupper f eks eller lene deg bakover for å treffe g punktet enda mer eller lene deg fremover så han når frem til puppene dine mens du rir Anonymkode: 4f82c...cf1 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #8 Skrevet 23. mai 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel.. Jeg har alltid holdt på med hest. Er bare å gjøre de samme bevegelsene som når man rir hest! Jeg foreslår at du tar noen ridetimer Anonymkode: 5fc49...5f7 Eh nei ikke samme. Du må være mannen som lagde fantasi tråden om hestejenter og sex litt lenger bak på forumet her Anonymkode: 4f82c...cf1 8
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #9 Skrevet 23. mai 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel.. Jeg har alltid holdt på med hest. Er bare å gjøre de samme bevegelsene som når man rir hest! Jeg foreslår at du tar noen ridetimer Anonymkode: 5fc49...5f7 Feil. Anonymkode: 43a83...cd7 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #10 Skrevet 23. mai 2017 Greia er å bare prøve seg frem, spør om det godt, kjenn etter om du synes det er godt. Si fra at han kan hjelpe deg med å finne takta. Viktigste av alt er å våge å prøve dere frem. Har hatt samme partner i over tyve år, noen ganger så finner jeg bare ikke takta når jeg skal ri, eller det føles feil ut så da sier jeg bare at han skal ta meg heller. Ikke no stress av den grunn. Selv så synes jeg det er best om han sitter inntil gavlen, ligger han helt flatt så funker jeg ikke. Smakssak. Anonymkode: af12e...5d8
Hjärtat Skrevet 23. mai 2017 #11 Skrevet 23. mai 2017 Jeg sitter oppreist på knærne over han og "gnukker", altså ikke inn og ut, mens han løfter hoftene/setet litt opp. Det er den stillingen vi liker best av ridestillingene. Det var litt krunglete i starten, og på en måte ikke alltid stillingen "funka", men jo mer vi gjorde den, desto bedre ble den. Tror også det har noen å gjøre med at jeg har blitt ganske mange kilo lettere, så kroppene våre passer bedre sammen.:) Men det er ikke flaut å ri, blir det klønete så prøver du/dere bare andre varianter. Ha det gøy, liksom!:-) 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #12 Skrevet 23. mai 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er kjempe lett og du skal bare føle seg frem og gjøre det som kjennes godt ut for deg rir du med musklene i låra opp og ned er det ikke så digg og du risikerer å bli døds støl etterpå, men skuffer du underlivet ditt frem og tilbake som du ville gjort for å gni klitten på en pute mellom bena så er det ikke like vondt for låra og da treffer penis g punktet og skambenet hans gnukker mot klitorisen din og er perfekt måte å gjøre det på ! Du kan velge om du vil sitte med ryggen rett og ta på dine egne pupper f eks eller lene deg bakover for å treffe g punktet enda mer eller lene deg fremover så han når frem til puppene dine mens du rir Anonymkode: 4f82c...cf1 Sånn gjør jeg det og Anonymkode: d6b3b...ccc 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #13 Skrevet 23. mai 2017 Bare å prøve seg fram, det er alltid litt vanskelig å finne rytmen med en gang. Men han blir nødt å hjelpe til for at du skal få noe uta det.Lykke til! Anonymkode: 7409f...1aa
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #14 Skrevet 23. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vel.. Jeg har alltid holdt på med hest. Er bare å gjøre de samme bevegelsene som når man rir hest! Jeg foreslår at du tar noen ridetimer Anonymkode: 5fc49...5f7 Hvis du gjør det samme som når du rir hest, så vet jeg ærlig talt ikke om det er hesten eller mannfolket jeg synes mest synd på...! Når du rir på en hest følger du bare den bevegelsen som allerede er der. Står hesten stille sitter du stille. Du skal ikke jukke opp og ned eller frem og tilbake i salen! Hvis det skal bli noe som helst sammenliknbart må mannen lage hele bevegelsen og du må bare "følge med". Og det er jo ikke helt poenget med å ri mannen, synes jeg, i hvert fall. Klart en rytter kan ha fordeler av sterk lår- og rumpemuskulatur, men ellers er vel ikke likheten mellom disse to aktivitetene akkurat slående, spør du meg... Anonymkode: 7e4c2...c04 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #15 Skrevet 23. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du gjør det samme som når du rir hest, så vet jeg ærlig talt ikke om det er hesten eller mannfolket jeg synes mest synd på...! Når du rir på en hest følger du bare den bevegelsen som allerede er der. Står hesten stille sitter du stille. Du skal ikke jukke opp og ned eller frem og tilbake i salen! Hvis det skal bli noe som helst sammenliknbart må mannen lage hele bevegelsen og du må bare "følge med". Og det er jo ikke helt poenget med å ri mannen, synes jeg, i hvert fall. Klart en rytter kan ha fordeler av sterk lår- og rumpemuskulatur, men ellers er vel ikke likheten mellom disse to aktivitetene akkurat slående, spør du meg... Anonymkode: 7e4c2...c04 Brukeren du svarer er bare et troll som sliter med en hestefetish. Han har holdt på inne i seksualforumet også. Ordentlig liten masekopp. Anonymkode: 43a83...cd7 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #16 Skrevet 23. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du gjør det samme som når du rir hest, så vet jeg ærlig talt ikke om det er hesten eller mannfolket jeg synes mest synd på...! Når du rir på en hest følger du bare den bevegelsen som allerede er der. Står hesten stille sitter du stille. Du skal ikke jukke opp og ned eller frem og tilbake i salen! Hvis det skal bli noe som helst sammenliknbart må mannen lage hele bevegelsen og du må bare "følge med". Og det er jo ikke helt poenget med å ri mannen, synes jeg, i hvert fall. Klart en rytter kan ha fordeler av sterk lår- og rumpemuskulatur, men ellers er vel ikke likheten mellom disse to aktivitetene akkurat slående, spør du meg... Anonymkode: 7e4c2...c04 Hmm. Ja, det gir mening. Uansett er det en nokså vanlig fordom som det er greit å ta et oppgjør med! Anonymkode: 7e4c2...c04
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #17 Skrevet 23. mai 2017 Gratulerer til meg, som rotet til siteringen. Skulle selvsagt sitere cd7. Beklager den. Anonymkode: 7e4c2...c04
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #18 Skrevet 23. mai 2017 Ri en gutt.. Er dere under den seksuelle lavalder? Anonymkode: a3e39...e20 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #19 Skrevet 23. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ri en gutt.. Er dere under den seksuelle lavalder? Anonymkode: a3e39...e20 Begge 18 år. Anonymkode: 271f9...add
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #20 Skrevet 24. mai 2017 Er egentlig ikke så vanskelig. Jeg mistet jomfrudommen ved å ri han til han kom, og jeg hadde virkelig ikke peiling. Er stiv som en stokk jeg også. Bare føl deg frem Anonymkode: 4ce0e...e03 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå