Devana Skrevet 30. desember 2004 #1 Skrevet 30. desember 2004 Når alt roer seg nedi Thailand og Sri lanka...Vil det være mulig å sende klær til de hjemløse og rammede?
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #2 Skrevet 30. desember 2004 Tror ikke det er de mest påtrengende i de landene. Som du vet er de storprudusenter av klær selv. Om du skulle sende så vil det bli dyr porto. Gi noe til helpeorganisisjonene i form av penger. Slik a folkkan få hjelp til å få nye boliger igjen(på sikt)
Shoegal Skrevet 30. desember 2004 #3 Skrevet 30. desember 2004 Tanken din er god! men hørte på radioen, tror det var i går, at f.eks. Frelsesarmeen ikke har kapasitet til å ta i mot det folk ønsker å gi. Og det er også et godt poeng at klær sikkert ikke er mangelvare i disse områdene, spesielt på Sri Lanka og Thailand. Men dersom en slik aksjon settes i gang, skal jeg med glede rydde skap og loft.
Devana Skrevet 30. desember 2004 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2004 har allerede gitt ganske mye penger, men vil så klart hjelpe mer. Får vente og se framover
Shoegal Skrevet 30. desember 2004 #5 Skrevet 30. desember 2004 har allerede gitt ganske mye penger' date=' men vil så klart hjelpe mer. Får vente og se framover [/quote'] samme her. for å gjenta meg selv fra et annet innlegg på forumet, føler jeg at uansett hvor mye jeg gir, er det ikke nok i en situasjon som dette.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå