Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når alt roer seg nedi Thailand og Sri lanka...Vil det være mulig å sende klær til de hjemløse og rammede?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Tror ikke det er de mest påtrengende i de landene. Som du vet er de storprudusenter av klær selv. Om du skulle sende så vil det bli dyr porto.

Gi noe til helpeorganisisjonene i form av penger. Slik a folkkan få hjelp til å få nye boliger igjen(på sikt)

Skrevet

Tanken din er god! men hørte på radioen, tror det var i går, at f.eks. Frelsesarmeen ikke har kapasitet til å ta i mot det folk ønsker å gi. Og det er også et godt poeng at klær sikkert ikke er mangelvare i disse områdene, spesielt på Sri Lanka og Thailand. Men dersom en slik aksjon settes i gang, skal jeg med glede rydde skap og loft.

Skrevet

har allerede gitt ganske mye penger, men vil så klart hjelpe mer. Får vente og se framover :)

Skrevet
har allerede gitt ganske mye penger' date=' men vil så klart hjelpe mer. Får vente og se framover :)[/quote']

samme her. for å gjenta meg selv fra et annet innlegg på forumet, føler jeg at uansett hvor mye jeg gir, er det ikke nok i en situasjon som dette.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...