AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #1 Skrevet 23. mai 2017 Hei! Jeg mistenker at jeg, i disse dager, har en SA. Grunnen til det er at jeg blør veldig mye og at jeg blør mye lenger enn en vanlig mens. Jeg har ikke testet så jeg er ikke lei meg (så sant som det går an 😉) Jeg velger å se positivt på det og tenke at jeg kan bli gravid. Jeg er 40 år og er klar over at SA'ene øker med alderen. Vi prøver å få ett barn til før vi gir oss. Det jeg lurer på er at visst jeg har en SA nå bør jeg gå til lege å få sjekket det eller la naturen gå din gang? Om jeg var gravid så var jeg bare 4 uker. På forhånd takk! Anonymkode: bbad2...a6b
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #2 Skrevet 23. mai 2017 Ville ikke gått utifra SA, når du ikke har fått bekreftet graviditet. Tror ikke en lege ville brukt ressurser på det heller. Og om det er en SA så ordner kroppen opp selv så tidlig. Jeg har selv hatt to tidlige SA, uke 4+3 og 4+5.(bekreftet med positiv test) og for meg forløp det som en vanlig mens, både i mengde og varighet. Angående kraftigere(endret) mens så har jeg også begynt å få det nå etter fylte 40, så det er jo noe som kan ha med alderen å gjøre da... Anonymkode: c6a7f...aee 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #3 Skrevet 23. mai 2017 Enig med over. Like sannsynlig at endringen skyldes alderen. Ta en test så fort du kan, hvis det er abort blir den gjerne positiv. Det er det nærmeste du kommer til å vite. Anonymkode: 37ddc...b9c 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #4 Skrevet 24. mai 2017 Jeg var til lege i dag og han bekreftet at det er en abort. Så da fikk jeg bekreftet det. Anonymkode: bbad2...a6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå