AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #1 Skrevet 23. mai 2017 Jeg har fått karakteren min på eksamen FØR universitetet har vurdert om de skal fjerne noen av oppgavene eller ikke. Noen av oppgavene kommer trolig til å bli fjernet ettersom de var elendige. Men jeg skjønner ikke... jeg har jo allerede fått karakteren. Betyr det at jeg plutselig kan få dårligere karakter da om de fjerner noen av oppgavene som jeg hadde riktig svar på? Anonymkode: a0f37...f96
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #2 Skrevet 23. mai 2017 Høres merkelig ut at karaktersettingen har kommet før denne vurderingen, men ja, dersom noen oppgaver blir fjernet vil karakterene deres endres ut ifra dette. Men det er jo en grunn til at de blir fjernet, og det vil vel gagne de aller fleste. Anonymkode: e9b4f...357
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #3 Skrevet 23. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Høres merkelig ut at karaktersettingen har kommet før denne vurderingen, men ja, dersom noen oppgaver blir fjernet vil karakterene deres endres ut ifra dette. Men det er jo en grunn til at de blir fjernet, og det vil vel gagne de aller fleste. Anonymkode: e9b4f...357 Ja, men er det ikke ganske kjipt om det kan trekke ned? Tenk om man har fått en karakter, og så plutselig får man vite at "nei, du strøk visst fordi vi fjernet noen oppgaver". Jeg tenker at det å fjerne urimelige oppgaver burde kunne trekke opp karakteren, men om man har klart å svare på dem så burde jo det bare være flott og at man dermed får beholde den opprinnelige karakteren?? Huff... Anonymkode: a0f37...f96
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #4 Skrevet 23. mai 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men er det ikke ganske kjipt om det kan trekke ned? Tenk om man har fått en karakter, og så plutselig får man vite at "nei, du strøk visst fordi vi fjernet noen oppgaver". Jeg tenker at det å fjerne urimelige oppgaver burde kunne trekke opp karakteren, men om man har klart å svare på dem så burde jo det bare være flott og at man dermed får beholde den opprinnelige karakteren?? Huff... Anonymkode: a0f37...f96 Klart det er kjipt, men sånn er det bare. På mine eksamener er det også alltid noen oppgaver om blir trukket, noen gjør at du mister prosenter, mens andre gjør at prosenten stiger. Det er klart at det er kjedelig at oppgaver som man har fått riktig på blir trukket, men igjen er det en grunn til at de blir trukket, og det er nok best for de fleste at den ikke teller. Anonymkode: e9b4f...357
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #5 Skrevet 24. mai 2017 Går du psykologi på uit haha? Anonymkode: 93d26...a8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå