Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hører stadig her inne:

• Menn er bare ute etter sex
  • Menn vil ha sex med deg og dumpe deg etterpå
  • Menn vil ikke ha deg hvis du har sex med han for tidlig
  • Menn vil bruke deg som sex i mange måneder 
  • Menn gjør stor innsats bare for å ha sex med deg

Utnytting av kvinner for å få sex ser ut til å være en ganske vanlig ting her i singelkategorien. Men hvem i alle dager er disse mennene? Jeg har en vennekrets som består av kvinner og menn, som har kjent hverandre i mange år. Har også mannlige kollegaer og føler at jeg har hatt god kontakt med motsatt kjønn gjennom livet. Har møtt "drittsekker", men har møtt mangt flere snille og hyggelige menn enn drittsekker. Har hørt at kamerater ikke er ute etter et forhold, men sånn har jo venninner også vært i perioder. Har hørt at kamerater ikke kan se for seg et forhold med en kvinne, men liker ho og de kan rote litt. Men har aldri hørt at de strever i flere måneder for å ha sex med en kvinne og utnytte henne, for så å dumpe henne og alt som sies over. 

Har selv vært singel i noen år nå, har til dags dato aldri følt at en mann UTNYTTER meg seksuelt. Er det virkelig så vanlig som man kan få inntrykk av her inne?

Anonymkode: f2fcb...b2e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det handler om at kvinnen for inntrykk av at det kan bli noe mer enn bare en seksuell relasjon, men etter en viss tid finner hun ut at mannen ikke er interessert i mer og føler seg dermed utnyttet. Jeg tror ikke mannen i de fleste tilfeller går inn for å utnytte en kvinne, men at kvinnen kan føle det slik selv om. 

Anonymkode: 0dcf6...32d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får*

Anonymkode: 0dcf6...32d

Gjest Ingenting2
Skrevet

Det er vel ingen som innrømmer at de er rasshull (uavhengig av kjønn), selvsagt vil folk fremstille seg selv på mest mulig fordelaktig måte. Det finnes kryp blant begge kjønn. Jeg har også vært skikkelig kjip mot noen fyrer (det bare ble sånn), og blitt skikkelig såra og utnyttet selv (de syns vel det bare ble sånn de og). Sånn er det å bli voksen. Man må våge for å vinne, men en støyt må man også kunne tåle. 

AnonymBruker
Skrevet

Enig med dere. Alle sammen kan vel gjøre feil innimellom.. Men det har jeg tålt av meg selv og av andre. Har aldri følt meg seksuelt utnyttet av noen..har møtt menn som ikke har vært ute etter forhold også har jeg vært på deres ståsted selv. Har likevel aldri vært "utnytting" og den følelsen mellom oss.

Har vært på Tinder i noen måneder, og selv om jeg ikke likte meg der og ikke ønsker å bruke appen mer, så er det ikke fordi jeg møtte menn som var useriøse og utnyttet meg. Tvert om var menn hyggelige.. Var de seriøse så var de seriøse, var de ikke ute etter forhold på grunn av diverse så var det en ærlig sak. Følte ikke at noen prøvde å utnytte meg i flere måneder for å ha sex osv. 

Så jeg blir bare forvirret over inntrykket her inne av og til. Det virker som at det er helt åpentlyst at menn bare skal utnytte deg - noe som ikke samspiller med inntrykket mitt

Anonymkode: f2fcb...b2e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lurt på det samme selv. Har heller aldri følt meg utnyttet for sex og de aller fleste jeg har møtt er hyggelige og bra menn. 

Tror det ofte skyldes at han mister interessen. Trekker han seg etter noen måneder med dating blir han ofte automatisk stemplet som en som kun er ute etter sex.

Ofte kommer det også tydelig frem at de kun har en seksuell relasjon. Men fordi hun håper på noe mer tolker hun alt i retning av at han er interessert i noe mer. Og når hun logisk nok ikke får det hun håper på føler hun seg utnyttet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller aldri opplevd dette. Eller jeg har opplevd å bli dumpet da, men ikke på noen måte som gjør at jeg relaterer det til at de kun var ute etter sexen. Jeg tror en del kvinner missforstår/misstolker ting som er helt naturlig i en sånn datingsituasjon. Men joda, det finnes nok noen menn som gjerne utnytter en villig kvinne også. Men når noen stadig opplever dette så er det noe rart med dem tenker jeg. Enten velger de totalt feil menn, oppfører slik at de oppforderer til "bruk og kast" eller de missforstår hva som faktisk er grunn til at mennene trekker seg.

Anonymkode: 0532b...469

Gjest Overrasket
Skrevet

Digger kvinner som har tidlig sex, jeg. :rodmer: Det i seg selv er absolutt ikke dumpegrunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...