Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

NordicViking

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, fjær skrev:

Rart, men slik er det når man stoler på internett.. Leste det senest i dag at de var halvbrødre... 

My bad.

Så da var han ikke akkurat mer kjent som det, slik du hevdet? Aldri noengang sett det påstått før engang. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han var jo i full gang med innspillingen av Riverdale, de holder vel på med sesong 4. Det har ikke vært snakk om at han har vært alvorlig syk. Finner bare at han hadde forstadie til tykktarmskreft for et par år siden. 

Men slaget skjedde den samme dagen de nye episodene av 90210 ble annonsert. 

Endret av neiognei
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, Lille_Krokodille skrev:

De skriver at Luke Perry er død!!!!!! 😭😭😭

Nei! 😢 Så ungt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza said:

Nei! 😢 Så ungt ❤️

Det går kanskje som spekulasjon, men jeg kan ikke fri meg for å tenke at ulovlige rusmidler, som amfetamin og kokain, er inne i bildet når såpass unge mennesker dør plutselig.

Uansett er det veldig trist.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
1 time siden, fjær skrev:

Ja Perez Hilton skriver at han døde etter ett slag... Bare 52 år gammel.. Min barndomsforelskelse... Bevrly hills 90210...

De skal lage en ny kort sesong sv 90210 med de orginale skuespillerne, blir en mindre nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, T-Rex skrev:

Det går kanskje som spekulasjon, men jeg kan ikke fri meg for å tenke at ulovlige rusmidler, som amfetamin og kokain, er inne i bildet når såpass unge mennesker dør plutselig.

Må innrømme enn hvor rart det kan virke at jeg har ikke sett 90210 🙊 Men jeg har sett luke i flere andre serier i gjesteroller så jeg hadde et godt inntrykk av han som skuespiller :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 time siden, Lille_Krokodille skrev:

De skriver at Luke Perry er død!!!!!! 😭😭😭

Nei, nei hva er det du sier, 😢 Keith og Luke ...:dagens-rose: RIP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble jo skrevet av Shannen Doherty at Luke Perry kom til å stille opp hvis Riverdale spilletiden hans tillot det. Nå skjer jo ikke det. Så utrolig trist. For en grusom dag. 2 90 talls idoler borte.... 

Og skam dere som skylder på rusmisbruk med en gang. Slag kan ramme hvem som helst når som helst. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, T-Rex said:

men nå skriver de at Luke Perry har fått hjerneslag. Kan ramme hvem som helst i grunn, sjeldent i unger alder ja, men ikke umulig. Faren min fikk slag i alderen av 42, ingen rus i bilde.  Keith derimot., selvmord? Uansett, kjempetrist dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem hadde ikke plakater på soverommet av Luke Perry❤️ 

Slag rammer hvem som helst, selv barn! Fineste Dylan i 90210

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, RedFox81 said:

men nå skriver de at Luke Perry har fått hjerneslag. Kan ramme hvem som helst i grunn, sjeldent i unger alder ja, men ikke umulig. Faren min fikk slag i alderen av 42, ingen rus i bilde.  Keith derimot., selvmord? Uansett, kjempetrist dag.

Det kan ramme hvem som helst, ja. Men det er en solid overrepresentasjon av kjendiser som dør i ung alder av hjerneslag eller hjerteinfarkt. Noen rusmidler gir økt blodtrykk, som i sin tur øker risikoen for slag og infarkt. Disse er dessverre ganske vanlig brukt i mange bransjer. Jeg bare nevner det, så folk som eventuelt bruker disse rusmidlene tenker over faren. Fylleslag er jo også et kjent fenomen, men det er andre rusmidler som er enda farligere når det gjelder rask blodtrykksøkning.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var skikkelig trist! Jeg elsket Dylan og hadde tapetsert hele rommet mitt med han! Luke Perry var en god skuespiller! ❤️ 

Holder på å se opp igjen 90210 nå, så dette var grusomt. 

Han takket ikke nei til nye episoder, men visste ikke om det ble tid pga innspilling med Riverdale serien. (Har ikke sett serien, er det verdt å se den?) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Banænie skrev:

Han takket ikke nei til nye episoder, men visste ikke om det ble tid pga innspilling med Riverdale serien. (Har ikke sett serien, er det verdt å se den?) 

Hvis du begrenser deg til første sesong er den ikke så verst. Alt etter er putekleint og sanseløst dårlig skrevet.

Endret av Emmelise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Banænie skrev:

Dette var skikkelig trist! Jeg elsket Dylan og hadde tapetsert hele rommet mitt med han! Luke Perry var en god skuespiller! ❤️ 

Holder på å se opp igjen 90210 nå, så dette var grusomt. 

Riverdale var greit i sesong 1 men alt etterpå, å herrefred 🤦🏼‍♀️😷 Pinlige og elendige replikker, merkelig plott og handling. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...