Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tror ikke jeg har sett noen film med ham, men han er jo en av de gamle kjekkasene som kvinner
og sikkert noen menn beundret i den tiden. r.i.p. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hørt at han avlyste ting og var syk over tid, men hadde vel ikke helt ventet dette ennå. 
Har hørt mye på tidlige lp`er og gledet meg stort over kvasse tekster. Han var en ener.
Ingen kunne synge salmer med en vanlig manns slitne stemme, som ham.      r.i.p.  :(  Huff...

• Liker 1
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Hadde hørt at han avlyste ting og var syk over tid, men hadde vel ikke helt ventet dette ennå. 
Har hørt mye på tidlige lp`er og gledet meg stort over kvasse tekster. Han var en ener.
Ingen kunne synge salmer med en vanlig manns slitne stemme, som ham.      r.i.p.  :(  Huff...

Takk for kloke og trøstende ord Leviterende Guru. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig trist nyhet å våkne til. ❤️

Jeg har hørt Ole Paus live to ganger, én gang hvor han opptrådte alene, og én gang sammen med Jon Niklas Rønning. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (2 minutter siden):

Skulle akkurat til å skrive om hans versjon av Deilig er jorden. Den er magisk vakker, på sitt helt spesielle vis.

Sov godt Ole Paus ❤

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FruRosa skrev (28 minutter siden):

Skulle akkurat til å skrive om hans versjon av Deilig er jorden. Den er magisk vakker, på sitt helt spesielle vis.

Sov godt Ole Paus ❤

Du fant ordene jeg lette etter da jeg la ut videoen: "magisk vakker, på sitt helt spesielle vis." 

Jeg hadde gleden av å sitte på første rad i en vakker kirke på en julekonsert med Ole Paus og Ole Edvard Antonsen. Glemmer det aldri! Så sterkt, vakkert og unikt, traff sjelen på en helt spesiell måte. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...