Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

NordicViking

Anbefalte innlegg

Jeg leste nettopp Finn Christian Kagge var død. Fryktelig trist. Jeg minnes jo han som den store alpinisten han var.⛷

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna
55 minutter siden, minimymlen skrev:

Finn Christian Jagge, Finken, er død. 
Hvil i fred 😢

Så utrolig trist 😢

:dagens-rose:RIP

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Caroline91 said:

Var han syk? :(

Leste akkurat at det var akutt sykdom :(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Caroline91 skrev:

Var han syk? :(

Akutt sykdom står det. Da er det fort hjerteinfarkt eller hjerneslag.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Expandable86 skrev:

Akutt sykdom står det. Da er det fort hjerteinfarkt eller hjerneslag.

Synes det er dumt at det ofte er en "statshemmelighet" når kjente folk dør plutselig. Blir kun grobunn for spekulasjoner. Når mediene skriver side opp og ned om en person så synes jeg også at dødsårsak kan frigis. 

Endret av Kaputt
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kaputt skrev:

Synes det er dumt at det ofte er en "statshemmelighet" når kjente folk dør plutselig. Blir kun grobunn for spekulasjoner. Når mediene skriver side opp og ned om en person så synes jeg også at dødsårsak kan frigis. 

Det kan vel hende de gjør også, men nå døde han i dag, så familien må kanskje få lov å la det synke inn først. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, hufsaaaaa skrev:

Trist. 54 år er ingen alder.

Dessverre stemmer det ikke helt. Kjenner så utrolig mange som har falt fra i 50-åra, og før det også. Man er jo ikke gammel på noen måte, men man er i en farlig alder rent helsemessig.

Trist er det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Expandable86 skrev:

Dessverre stemmer det ikke helt. Kjenner så utrolig mange som har falt fra i 50-åra, og før det også. Man er jo ikke gammel på noen måte, men man er i en farlig alder rent helsemessig.

Trist er det uansett.

Ja, det gjør forsåvidt jeg også, tenkte mest på det at man ikke er så gammel i år. 54 kontra 84 for eksempel.

Jeg vokste opp med ham på skjermen, stor idrettsmann. Og godt at årsaken er nevnt, så unødvendige spekulasjoner unngås. ❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, hufsaaaaa skrev:

Ja, det gjør forsåvidt jeg også, tenkte mest på det at man ikke er så gammel i år. 54 kontra 84 for eksempel.

Jeg vokste opp med ham på skjermen, stor idrettsmann. Og godt at årsaken er nevnt, så unødvendige spekulasjoner unngås. ❤️

Hvilken årsak? Kan ikke lese det noe sted. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Kaputt skrev:

Hvilken årsak? Kan ikke lese det noe sted. 

Litt upresist formulert av meg, mente at de har opplyst om at det var akutt sykdom, det er skrevet i en artikkel at han virket å være på bedringens vei før han brått ble dårligere igjen, osv. Men ikke spesifisert akkurat hva det var, nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, hufsaaaaa skrev:

Litt upresist formulert av meg, mente at de har opplyst om at det var akutt sykdom, det er skrevet i en artikkel at han virket å være på bedringens vei før han brått ble dårligere igjen, osv. Men ikke spesifisert akkurat hva det var, nei.

Ja, det leste jeg. Så også i intervju med Kjetil André Aamodt, at han hadde snakket med han for to uker siden - og at Finken da var optimistisk mht sykdommen. 

Selv har jeg alvorlig syk mann hjemme, og i disse tider er man selvsagt nysgjerrig om det var corona. Jeg er i hvert fall nysgjerrig, og lurer på hvordan en sprek mann i sin beste alder plutselig blir syk og dør. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommentar til slettet innhold er fjernet. Sol, admin.

Hvil i fred Finken❤

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl

Sitat og svar til slettet innlegg er fjernet. Sol, admin.

Føler med familien i denne sorgen ❤️ Hvil i fred ❤️ 

Endret av Sol Rampelyset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...