Oppland Skrevet 8. juli 2020 #441 Del Skrevet 8. juli 2020 Jeg leste nettopp Finn Christian Kagge var død. Fryktelig trist. Jeg minnes jo han som den store alpinisten han var.⛷ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 8. juli 2020 #442 Del Skrevet 8. juli 2020 Trist. 54 år er ingen alder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 8. juli 2020 #443 Del Skrevet 8. juli 2020 Var han syk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. juli 2020 #444 Del Skrevet 8. juli 2020 (endret) 55 minutter siden, minimymlen skrev: Finn Christian Jagge, Finken, er død. Hvil i fred 😢 Så utrolig trist 😢 RIP Endret 8. juli 2020 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 8. juli 2020 #445 Del Skrevet 8. juli 2020 7 minutter siden, Caroline91 said: Var han syk? Leste akkurat at det var akutt sykdom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 8. juli 2020 #446 Del Skrevet 8. juli 2020 21 minutter siden, Caroline91 skrev: Var han syk? Akutt sykdom står det. Da er det fort hjerteinfarkt eller hjerneslag. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaputt Skrevet 8. juli 2020 #447 Del Skrevet 8. juli 2020 (endret) 8 minutter siden, Expandable86 skrev: Akutt sykdom står det. Da er det fort hjerteinfarkt eller hjerneslag. Synes det er dumt at det ofte er en "statshemmelighet" når kjente folk dør plutselig. Blir kun grobunn for spekulasjoner. Når mediene skriver side opp og ned om en person så synes jeg også at dødsårsak kan frigis. Endret 8. juli 2020 av Kaputt 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 8. juli 2020 #448 Del Skrevet 8. juli 2020 5 minutter siden, Kaputt skrev: Synes det er dumt at det ofte er en "statshemmelighet" når kjente folk dør plutselig. Blir kun grobunn for spekulasjoner. Når mediene skriver side opp og ned om en person så synes jeg også at dødsårsak kan frigis. Det kan vel hende de gjør også, men nå døde han i dag, så familien må kanskje få lov å la det synke inn først. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 8. juli 2020 #449 Del Skrevet 8. juli 2020 Ble akutt syk for fire uker siden, står det nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 8. juli 2020 #450 Del Skrevet 8. juli 2020 50 minutter siden, hufsaaaaa skrev: Trist. 54 år er ingen alder. Dessverre stemmer det ikke helt. Kjenner så utrolig mange som har falt fra i 50-åra, og før det også. Man er jo ikke gammel på noen måte, men man er i en farlig alder rent helsemessig. Trist er det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 8. juli 2020 #451 Del Skrevet 8. juli 2020 1 minutt siden, Expandable86 skrev: Dessverre stemmer det ikke helt. Kjenner så utrolig mange som har falt fra i 50-åra, og før det også. Man er jo ikke gammel på noen måte, men man er i en farlig alder rent helsemessig. Trist er det uansett. Ja, det gjør forsåvidt jeg også, tenkte mest på det at man ikke er så gammel i år. 54 kontra 84 for eksempel. Jeg vokste opp med ham på skjermen, stor idrettsmann. Og godt at årsaken er nevnt, så unødvendige spekulasjoner unngås. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaputt Skrevet 8. juli 2020 #452 Del Skrevet 8. juli 2020 6 minutter siden, hufsaaaaa skrev: Ja, det gjør forsåvidt jeg også, tenkte mest på det at man ikke er så gammel i år. 54 kontra 84 for eksempel. Jeg vokste opp med ham på skjermen, stor idrettsmann. Og godt at årsaken er nevnt, så unødvendige spekulasjoner unngås. ❤️ Hvilken årsak? Kan ikke lese det noe sted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 8. juli 2020 #453 Del Skrevet 8. juli 2020 Kagge sammen med Furuseth, Åmot og Kjus starten på The Attacking Vikings 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 8. juli 2020 #454 Del Skrevet 8. juli 2020 24 minutter siden, Kaputt skrev: Hvilken årsak? Kan ikke lese det noe sted. Litt upresist formulert av meg, mente at de har opplyst om at det var akutt sykdom, det er skrevet i en artikkel at han virket å være på bedringens vei før han brått ble dårligere igjen, osv. Men ikke spesifisert akkurat hva det var, nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaputt Skrevet 8. juli 2020 #455 Del Skrevet 8. juli 2020 17 minutter siden, hufsaaaaa skrev: Litt upresist formulert av meg, mente at de har opplyst om at det var akutt sykdom, det er skrevet i en artikkel at han virket å være på bedringens vei før han brått ble dårligere igjen, osv. Men ikke spesifisert akkurat hva det var, nei. Ja, det leste jeg. Så også i intervju med Kjetil André Aamodt, at han hadde snakket med han for to uker siden - og at Finken da var optimistisk mht sykdommen. Selv har jeg alvorlig syk mann hjemme, og i disse tider er man selvsagt nysgjerrig om det var corona. Jeg er i hvert fall nysgjerrig, og lurer på hvordan en sprek mann i sin beste alder plutselig blir syk og dør. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juli 2020 #456 Del Skrevet 8. juli 2020 Finken ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. juli 2020 #457 Del Skrevet 8. juli 2020 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 8. juli 2020 #458 Del Skrevet 8. juli 2020 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 9. juli 2020 #459 Del Skrevet 9. juli 2020 (endret) Kommentar til slettet innhold er fjernet. Sol, admin. Hvil i fred Finken❤ Endret 9. juli 2020 av Sol Rampelyset 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 9. juli 2020 #460 Del Skrevet 9. juli 2020 (endret) Sitat og svar til slettet innlegg er fjernet. Sol, admin. Føler med familien i denne sorgen ❤️ Hvil i fred ❤️ Endret 9. juli 2020 av Sol Rampelyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå