Laraa Skrevet fredag kl. 13:11 #2661 Skrevet fredag kl. 13:11 Brunello skrev (36 minutter siden): For veldig mange mest kjent for Ti i skuddet. Nja, for meg er det et puslespill som gjelder altså. Lørdagens største høydepunkt som barn Det første og beste jeg kom på 😅 Sikkert jeg som er unntaket, ja 5 3
MegJa Skrevet fredag kl. 14:02 #2662 Skrevet fredag kl. 14:02 Laraa skrev (1 time siden): Nja, for meg er det et puslespill som gjelder altså. Lørdagens største høydepunkt som barn Det første og beste jeg kom på 😅 Sikkert jeg som er unntaket, ja Puslespill sangen ja, den husker jeg ganske godt også. Hvordan var det igjen? Var det at et puslespill kan brukes til Mange ting? Eller var det til Hva du vil? 1
Laraa Skrevet fredag kl. 14:10 #2663 Skrevet fredag kl. 14:10 MegJa skrev (5 minutter siden): Puslespill sangen ja, den husker jeg ganske godt også. Hvordan var det igjen? Var det at et puslespill kan brukes til Mange ting? Eller var det til Hva du vil? Mange ting, mener jeg å huske. Men høydepunktet var å litt etter litt ane hva som skjuler seg og å få sangene relatert til puslespillbildet. Ganske så ofte Alf Prøysen eller Torbjørn Egner. Det var tider, det. 2
Bingo Bongo Skrevet fredag kl. 14:14 #2664 Skrevet fredag kl. 14:14 "Et puslespill, et puslespill det kan du pusle med når du vil. Et puslespill, et puslespill det blir til slutt et bilde." 1 3 1
JimmyOlsen Skrevet fredag kl. 15:40 #2665 Skrevet fredag kl. 15:40 Veldig trist med Vidar Lønn-Arnesen. Hadde æren av å møte ham da jeg hadde vikarjobb på video lageret til NRK for 20+ år siden. Utrolig hyggelig fyr. 1 1 1
Børste Skrevet fredag kl. 15:48 #2666 Skrevet fredag kl. 15:48 Gulline skrev (På 16.9.2025 den 15.56): Ja, det gjør jeg og. Han og spesielt Donald Sutherland var mine favoritter. Donald var eldre enn faren min, men hadde et aldri så lite crush på ham allikevel. Han var også så intelligent! Jeg har sett han i noen intervjuer, og han virker så fantastisk! En eksepsjonell skuespiller også. Jeg var nesten redd for han på ordentlig i the Hunger Games🙊 1 2
Capazitet Skrevet fredag kl. 16:11 #2667 Skrevet fredag kl. 16:11 JimmyOlsen skrev (29 minutter siden): Veldig trist med Vidar Lønn-Arnesen. Hadde æren av å møte ham da jeg hadde vikarjobb på video lageret til NRK for 20+ år siden. Utrolig hyggelig fyr. "Her kommer du og jeg og dompapen, heisan og hoppsann trallalala..." 1 3
JimmyOlsen Skrevet fredag kl. 20:21 #2668 Skrevet fredag kl. 20:21 Capazitet skrev (4 timer siden): "Her kommer du og jeg og dompapen, heisan og hoppsann trallalala..." Hehe, det var ikke akkurat det han sa. xD Han ville låne et bånd, og var akkurat litt for sent ute, jeg hadde akkurat låst "sjappa" og var klar for å gå hjem, men jeg hadde ikke hjerte til å si nei til en av barndomsheltene mine. 2
Pawn Hearts Skrevet lørdag kl. 14:11 #2669 Skrevet lørdag kl. 14:11 Å nei! Roy Jacobsen er død, bare 70 årgammel. 2
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl. 14:12 #2670 Skrevet lørdag kl. 14:12 Det var skikkelig trist å lese. 🕯️ r.i.p.
Gulline Skrevet lørdag kl. 14:21 #2671 Skrevet lørdag kl. 14:21 Pawn Hearts skrev (6 minutter siden): Å nei! Roy Jacobsen er død, bare 70 årgammel. Det var trist å lese. En fantastisk forfatter. 2
Nowayback Skrevet lørdag kl. 19:43 #2672 Skrevet lørdag kl. 19:43 Er det noen kjendiser du syns det er uvirkelig at er død? Jeg tenker på curlingspiller Thomas Ulsrud. Han ble bare 50, men var godt trent og så bra ut. Det er uvirkelig at sykdom og tidlig død rammer mennesker som har en sunn livsstil. Når det gjelder kreft syns jeg det er et overfokus på livsstil og kosthold som årsak. Det er veldig tilfeldig og gener avgjør mye. 1
Millimani Skrevet lørdag kl. 20:07 #2673 Skrevet lørdag kl. 20:07 Laraa skrev (På 17.10.2025 den 13.52): Vidar Lønn Arnensen er død Kjent fra Da Capo og Et Puslespill MegJa skrev (På 17.10.2025 den 16.02): Puslespill sangen ja, den husker jeg ganske godt også. Hvordan var det igjen? Var det at et puslespill kan brukes til Mange ting? Eller var det til Hva du vil? Puslespill - NRK TV 1
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl. 05:53 #2674 Skrevet søndag kl. 05:53 (endret) Sam Rivers er død. Limp Bizkit-bassisten ble 48 år gammel. r.i.p. 🕯️ https://www.dagbladet.no/kjendis/sam-rivers-er-dod/83741969 Endret søndag kl. 05:54 av Hoppetaujenta 1
Pawn Hearts Skrevet mandag kl. 09:11 #2675 Skrevet mandag kl. 09:11 Litteraturviteren, essayisten, oversetteren og forfatteren Henning Hagerup er død, 66 år gammel. Verden blir stadig litt fattigere. 2 1
Tradegy Skrevet mandag kl. 18:30 #2676 Skrevet mandag kl. 18:30 Stormester i sjakk, Daniel Naroditsky er død. Ble bare 30 år 2
Mardina Skrevet 23 timer siden #2677 Skrevet 23 timer siden Nowayback skrev (På 18.10.2025 den 21.43): Er det noen kjendiser du syns det er uvirkelig at er død? Jeg tenker på curlingspiller Thomas Ulsrud. Han ble bare 50, men var godt trent og så bra ut. Det er uvirkelig at sykdom og tidlig død rammer mennesker som har en sunn livsstil. Når det gjelder kreft syns jeg det er et overfokus på livsstil og kosthold som årsak. Det er veldig tilfeldig og gener avgjør mye. - Luke Perry - Matthew Perry - Minken Fossheim - Verne Troyer ........for å nevne noen 💔 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå