Cid Skrevet 17. september #2621 Skrevet 17. september Gulline skrev (1 time siden): Synes han var flott gjennom hele livet 😍 Tviler ikke jeg på 1
MegJa Skrevet 17. september #2622 Skrevet 17. september Cid skrev (På 16.9.2025 den 15.49): Gruer meg til Clintern dør Da jeg hørte nyheten på radio'n i går om at Robert Redford var død, så begynte nyhetsoppleseren setningen med å si dette; Den folkekjære skuespilleren........ Og jeg kjente jeg fryktet å høre navnet Clint Eastwood. Trist med Redford også, men altså, Clint? Da blir det gråting her 4
Phoenix Heart Skrevet 19. september #2623 Skrevet 19. september Den amerikanske countryartisten Brett James er død. https://www.vg.no/rampelys/i/kw2WvX/countrystjerne-brett-james-er-doed-etter-flyulykke RIP ♥️ 1
Cid Skrevet 20. september #2624 Skrevet 20. september Visesanger og komponist Ivar Bøksle er død, 78 år gammel https://www.dagbladet.no/kjendis/visesanger-er-dod/83621177 2
Cid Skrevet 2. oktober #2625 Skrevet 2. oktober Den kjente primatologen og antropologi Jane Goodall er død 91 år gammel https://www.tv2.no/underholdning/jane-goodall-er-dod/18153442/ 5
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober #2626 Skrevet 2. oktober Bøksle har jeg hørt synge for lenge siden. Kan ha vært i en snutt på tv han også. / Goodall har jeg sett doku om og jeg syns hun gjorde en fenomenal jobb på sitt felt. Hun dro etter hvert tilbake til jungelen der "hennes aper" hadde blitt satt ut i jungelen for å finne seg selv og lage seg en familie...hun lette etter dem, kom dit langsomt med en båt og folk hadde advart henne om å ikke gå i land og forsøke å hilse på dem (de var jo så sterke at de kunne rive henne i filler), men hun ville tilbake og si hei til sine venner. Dyr dukket opp og stirret på lang avstand, enkelte myste konsentrert mot båten som kom glidende...hun la til land og de kom nysgjerrige bort til henne for de kjente henne igjen og det var et slikt hjertelig og rørende gjensyn, med stryk over håret, over armene og kjempegod klem. De visste godt hvem hun var til tross for at veldig mange år hadde gått... Ekte familie husker hverandre med glede - alltid! 😢 Jeg ble veldig rørt. Ligger på youtube om noen vil se. R.I.P. 2
Cid Skrevet 2. oktober #2627 Skrevet 2. oktober Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Bøksle har jeg hørt synge for lenge siden. Kan ha vært i en snutt på tv han også. / Goodall har jeg sett doku om og jeg syns hun gjorde en fenomenal jobb på sitt felt. Hun dro etter hvert tilbake til jungelen der "hennes aper" hadde blitt satt ut i jungelen for å finne seg selv og lage seg en familie...hun lette etter dem, kom dit langsomt med en båt og folk hadde advart henne om å ikke gå i land og forsøke å hilse på dem (de var jo så sterke at de kunne rive henne i filler), men hun ville tilbake og si hei til sine venner. Dyr dukket opp og stirret på lang avstand, enkelte myste konsentrert mot båten som kom glidende...hun la til land og de kom nysgjerrige bort til henne for de kjente henne igjen og det var et slikt hjertelig og rørende gjensyn, med stryk over håret, over armene og kjempegod klem. De visste godt hvem hun var til tross for at veldig mange år hadde gått... Ekte familie husker hverandre med glede - alltid! 😢 Jeg ble veldig rørt. Ligger på youtube om noen vil se. R.I.P. Fint skrevet 1
Maia70 Skrevet 2. oktober #2629 Skrevet 2. oktober Noe som gjorde inntrykk på meg var at hun ikke la noe imellom når hun beskrev en stor stjerne som Michael Jackson's dyrehold. Hun sloss alltid for dyrene, det var fokuset hennes og samtidig var hun veldig vennlig: 1 2
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober #2630 Skrevet 2. oktober Veldig bra at hun snakket direkte til "kongen", som sikkert ikke så mange våget...men uten resultat. 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober #2631 Skrevet 3. oktober https://www.dagbladet.no/kjendis/stjerna-er-dod/83676773 Å nei...det var trist å se. Tusen takk for herlig innsats for lattermusklene. Jeg syns serien var fornøyelig i sin tid. R.I.P. 3 11
enkefru Skrevet 3. oktober #2632 Skrevet 3. oktober Hyasinth Bucket var en fornøyelse å følge ja. R.I.P. 🕯️ 2 3
Pawn Hearts Skrevet 3. oktober #2633 Skrevet 3. oktober Da døde svibelen vår, 96 år gammel. Takk for alle latterkuler, Patricia Routledge! 3 3
Phoenix Heart Skrevet 3. oktober #2634 Skrevet 3. oktober Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): https://www.dagbladet.no/kjendis/stjerna-er-dod/83676773 Å nei...det var trist å se. Tusen takk for herlig innsats for lattermusklene. Jeg syns serien var fornøyelig i sin tid. R.I.P. Fryktelig trist, takk for alle gode minner på TV-skjermen. ♥️ Hvil i fred 1 3
Gulline Skrevet 3. oktober #2635 Skrevet 3. oktober Phoenix Heart skrev (13 minutter siden): Fryktelig trist, takk for alle gode minner på TV-skjermen. ♥️ Hvil i fred Ja, det har vært mange muntre øyeblikk med den damen 😅 trist å lese at hun ikke er her mere. 1 3
Cid Skrevet 3. oktober #2636 Skrevet 3. oktober Hoppetaujenta skrev (1 time siden): https://www.dagbladet.no/kjendis/stjerna-er-dod/83676773 Å nei...det var trist å se. Tusen takk for herlig innsats for lattermusklene. Jeg syns serien var fornøyelig i sin tid. R.I.P. Veldig trist så en del på høy på pæra som barn, morfar likte den godt og vi så på den sammen av og til ❤️ 2 3
MiominMio Skrevet 3. oktober #2637 Skrevet 3. oktober 96 år, for et lang liv og nå er en æra over ♥️ mrs .. Bucket eller Bouquet va tidenes karakter 🥰 3 4
jukkapalme Skrevet 3. oktober #2638 Skrevet 3. oktober (endret) Kjempetrist Hvil i fred, «Hyacinth» og takk for alle morsomme øyeblikk på TV-skjermen jeg digget den serien, fantastisk morsom. Endret 4. oktober av jukkapalme 2 4
Ville91 Skrevet 4. oktober #2639 Skrevet 4. oktober Elsker Høy på pæra! Innså akkurat nå at søstrene alle har blomsternavn, så fint! Rose, Daisy, Violet og Hyacinth 2 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå