Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

Anbefalte innlegg

Skrevet
Cid skrev (36 minutter siden):

Elsket den serien så mye i tenårene ❤️

Jeg og! Var ukas høydepunkt det, 21.40 på tirsdager :)

Skrevet
MegJa skrev (2 minutter siden):

Jeg og! Var ukas høydepunkt det, 21.40 på tirsdager :)

Gleder meg til den nye serien :)

• Hjerte 1
Skrevet

Tenker så inderlig på Tone, foreldrene og ikke minst sønnene til Tale. Lurer også på hva hun slet med, det må jo ha vært helt på det mørkeste. Det gjør meg redd, vi vet aldri om det kan skje oss. Tilsynelatende så alt fint ut. 

❤️❤️

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Kjendishunden Bjarne fra «Sofa» er død RIP :rose:♥️

• Hjerte 3
Skrevet (endret)

Det var en fin hund som jeg gjerne skulle ha vært naboen til og kunne hilse hjertelig på hver dag. :( r.i.p. 

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Sylvester Stewart - bedre kjent under artistnavnet Sly Stone - er død, 82 år gammel. Det skriver den britiske avisa The Guardian

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Sylvester Stewart - bedre kjent under artistnavnet Sly Stone - er død, 82 år gammel. Det skriver den britiske avisa The Guardian

Trodde du skulle si Sylvester Stallone i et øyeblikk der o: :rose:

• Liker 5
Skrevet (endret)

Forfatteren Frederick Forsyth (1938-2025) - kjent for sine realistiske spenningsbøker som ble oversatt til over 30 språk, med blant annet klassikerne "Sjakalen" og "Varulv" - døde 9. juni.

The Day Of The Jackal author Frederick Forsyth dies

https://www.bbc.com/news/articles/czj4ljxv17xo

- - - - -

Når man leser denne tråden, forstår man hvor forgjengelig livet er; alt - absolutt alt - som vi kan se rundt oss, kommer til å gå til grunne en dag, enten det er om 100, 500, 3000 eller et par millioner eller milliarder år. Ingenting av det folk til alle tider har kjempet og slåss om så blodet sprutet, kommer til å være igjen; absolutt ingenting.

Det eneste som vil være igjen av oss, er det man i mangel av et bedre ord kaller "sjel"; som vil være farget av resultatet av valgene vi har tatt i dette ene, korte livet vårt der årene går så altfor fort; de dumme, dårlige og helt unødvendige tingene vi har gjort til tross for at vi burde ha visst bedre - men også de gode.

De som er nevnt i tråden, er ikke bare navn; dette var levende mennesker med drømmer og mål; drømmer om en fremtid som lå foran dem, og som virket endeløs. En fremtid som nå er blitt til fortid, der gravsteinen har erstattet livet; en gravstein man fremdeles husker, men som en dag i fremtiden vil gå i glemmeboken, i likhet med oss selv og alle tingene vi har rundt oss.

Et glimt i evigheten - det er det vi til syvende og sist er.

Endret av - Brian
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har folk glemt å nevne Loretta Swit som spilte i mash? Loretta Swit, a star of TV's "M*A*S*H," dies at 87. Vet ikke hvilken dato men det var ganske nylig. Hun fikk lov å leve et langt liv da og det er jo bra

Skrevet
Maleficenta skrev (28 minutter siden):

Har folk glemt å nevne Loretta Swit som spilte i mash? Loretta Swit, a star of TV's "M*A*S*H," dies at 87. Vet ikke hvilken dato men det var ganske nylig. Hun fikk lov å leve et langt liv da og det er jo bra

Neida. Hun er nevnt og ikke glemt. @Maleficenta  

Hoppetaujenta skrev (På 30.5.2025 den 22.47):

:levendelys: :sukk: 

• Liker 1
Skrevet

Brian Wilson fra The Beach Boys er død, 82 år. 

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet

Eeeeeeeeeeeeeelsker denne ❤️ Blir ALLTID glad av å høre på denne sangen.

• Hjerte 3
Skrevet
MegJa skrev (2 minutter siden):

Eeeeeeeeeeeeeelsker denne ❤️ Blir ALLTID glad av å høre på denne sangen.

Denne er min favoritt.

• Hjerte 3
Skrevet
Cid skrev (45 minutter siden):

Denne er min favoritt.

Helt enig! I tillegg til Barbara Ann ❤️

En sang innspilt på direkten, et forsøk ( tror jeg ), i fullstendig narkorus. Men allikevel, så utrolig genial. Aldri lei!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Den amerikanske skuespilleren Harris Yulin er død 88 år gammel :rose:

https://deadline.com/2025/06/harris-yulin-dead-1236431177/

Husker godt å ha sett han i flere forskjellige roller fra tidlig 2000 tallet og før. Husker han spesielt fra Mr Bean filmen fra 90 tallet og i en rolle i sesong 2 av 24, hvil i fred :(

Endret av Cid
  • Hjerte 1
Skrevet

Skuespiller Jon Eikemo er død :rose: Han ble 85 år gammel. En mektig personlighet både på scene og skjerm ❤️❤️❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Åååå...han var en flott og evnerik skuespiller som jeg husker med glede. :sukk: r.i.p.

Skrevet (endret)

Kim Woodburn, kjent fra tv serien How Clean is Your House (kjent som Ekstrem Rengjøring her til lands) er død 83 år gammel :rose:

https://www.seher.no/kjendis/tv-stjernen-er-dod/83230144

Jeg husker henne godt fra den serien, jeg så mye på den i tenårene. Det var underholdende og ekkelt å se hvordan visse folk hadde det i hjemmet sitt 😅 men de tok det alltid med et godt humør og klarte å være underholdende.

0wGvVRIrSdTxg6n2MEHqTIb_MzPLtkVCPPUTGjcP

Endret av Cid
  • Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...