Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Tenk at det var hun som laget denne her som ble en hit med Katy Perry?!?
                                                                       Eller tok KP bare tittelen og gjorde den om til sin egen? 

Var visst bare en tilfeldighet :P

Tragisk måte å dø på da :(

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
M.H85 skrev (På 13.4.2025 den 15.46):

Var Tale kjendis? Sang hun?  Jeg har aldri sett henne før.  Søsteren derimot er jo kjendis. Har selvfølgelig sett uttalige bilder av henne de siste dagene i sosiale medier så fått dette med meg. Hun hadde barn altså? For en utrolig vakker dame,kunne nesten se utstrålingen gjennom bildene❤️ Grusomt! Så ung.

Jeg synes at Tale og Tone ligner veldig på hveandre utseendemessig.  Veldig vakre begge to. Trist det som skjedde med Tale ❤️.  Altfor ung med fremtiden foran seg, men livet er uforutsigbart! Det står respekt i at Tone var åpen om dette ❤️

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Eloise12345 skrev (På 6.5.2025 den 18.10):

Jeg synes at Tale og Tone ligner veldig på hveandre utseendemessig.  Veldig vakre begge to. Trist det som skjedde med Tale ❤️.  Altfor ung med fremtiden foran seg, men livet er uforutsigbart! Det står respekt i at Tone var åpen om dette ❤️

Leste også de er jevngamle så det er klart at da blir ofte søskenbåndet mye nærere🌸 Litt som tvillinger. Har selv flere døtre med 1 og 2 års mellomrom. De er veldig nære❤️  Nydelig dame sånn utseendemessig, veldig trist når de er så unge også,men noen ganger blir livet for mørkt og da er det vel bare å få hvile den eneste utvei ❤️💔

Skrevet
M.H85 skrev (1 time siden):

Leste også de er jevngamle så det er klart at da blir ofte søskenbåndet mye nærere🌸 Litt som tvillinger. Har selv flere døtre med 1 og 2 års mellomrom. De er veldig nære❤️  Nydelig dame sånn utseendemessig, veldig trist når de er så unge også,men noen ganger blir livet for mørkt og da er det vel bare å få hvile den eneste utvei ❤️💔

Kanskje mer passende å diskutere dette i denne tråden? 

Siden den handler om Tone :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

General Hospital stjernen Denise Alexander er død 85 år.

• 2 uker senere...
Skrevet

Skuespiller Monna Tandberg er død, 85 år. 

Dronning Fjellrose av Blåfjell ❤️ Barndom og barndomsminner!

Gøy å se henne i gjesterolle i Karl og co også, som den nye naboen til Karl som trengte noen til å passe på hunden Tjafsen.

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet

♥️:rose:

Kan være et bilde av 1 person og tekst som sier 'Dagbladet ΜΟΝΝΑ TANDBERG (1939-2025)'

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Åå dronning Fjellrose 💙 Det var trist! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

r.i.p. :levendelys:  Monna Tandberg er død, men Dronning Fjellrose lever. 💙

• Hjerte 1
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Å, det er trist. ❤️ Jeg vet hun var gammel, men likevel. RIP ❤️ Jeg så M*A*S*H senest her om dagen. Og anbefaler alle å lese boka filmen og serien er bygget på. 

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Den amerikanske skuespillerinnen Valerie Mahaffey er død 71 år gammel :rose:

https://deadline.com/2025/05/valerie-mahaffey-dies-71-northern-exposure-big-sky-sully-1236414917/

Hun var kjent for å spille mindre roller i mange forskjellige tv serier opp igjennom årene. Jeg husker henne fra Frustrerte Fruer som Orson sin ustabile ekskone Alma, hun spilte den rollen perfekt 😄

Husker henne godt fra Frustrere fruer. Hun var også en liten tur innom Glee!
Rip 💔

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Digget henne i rollen som Alma Hodge! Perfekt kombo mellom humor, kjærlighet og ren galskap!

Håper at Kyle MacLachlan har igjen mange gode år enda, han er en stor favoritt hos meg 😍

Hvil i fred, Valerie 🌹

Televisionista: The Mystery Of Orson And Alma Hodge

Endret av MegJa
Jada, Neida, Sådetså
  • Hjerte 2
Skrevet
MegJa skrev (1 minutt siden):

Digget henne i rollen som Alma Hodge! Perfekt kombo mellom humor, kjærlighet og ren galskap!

Hvil i fred, Valerie 🌹

Televisionista: The Mystery Of Orson And Alma Hodge

Elsket den serien så mye i tenårene ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...