Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Jeg har ventet på det, men talte han ikke til folk i påska da? :klo: Han holdt ut og ga alt han hadde.

...men så kommer spådommene inn fra gammelt av: når den tolvte paven er død...så begynner nye tider og schwære vanskeligheter for jordkloden. :( 

Hva tenker du på nå?

Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Det var trist :( håpte at han skulle komme seg etter sykdommen men alderen hans tok han visst igjen :rose:

Trist, ja :( er alltid så rart når sånne storheter dør :rose: 

Skrevet

...men...nå har han vel begitt seg på veien hjem, så han har det bra nok han. 

Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (55 minutter siden):

Jeg har ventet på det, men talte han ikke til folk i påska da? :klo: Han holdt ut og ga alt han hadde.

...men så kommer spådommene inn fra gammelt av: når den tolvte paven er død...så begynner nye tider og schwære vanskeligheter for jordkloden. :( 

Han var ute på balkongen å ønsket god påske i går.

Endret av Tessa12
Skrevet

Det var trist :( håpte at han skulle komme seg etter sykdommen men alderen hans tok han visst igjen :rose:

Jeg håpet også at han skulle komme seg, men sånn ble det ikke. :( 

Skrevet

Så da blir det å lukke seg inne og diskutere. Har ikke hørt om noen favoritt etter Frans. Får satse på at det blir
en litt yngre, så han kan sitte der litt. 

• Liker 1
Skrevet

Dette er en trist og vemodig dag. Måtte Pave Frans hvile i fred. Han stod løpet ut til siste stund ❤️  vi er over en milliard katolikker som venter i spenning når den tid kommer på hvem som blir ny pave. 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Så da blir det å lukke seg inne og diskutere. Har ikke hørt om noen favoritt etter Frans. Får satse på at det blir
en litt yngre, så han kan sitte der litt. 

Spådommen til Nostradamus sier at det blir en ung romer. En romer kan man jo helst tolke som en romersk-katolsk mann, ikke en som er fra byen Roma. At det er en ung romer kan også vel så mye bety at det er en i 50-årene, siden paver som regel er et stykke opp i årene.

Man skal ta Nostradamus sine spådommer med en klype salt, men mye han har spådd har vist seg å være riktig, om han så har bommet med ett år fram i tid

Skrevet

Jo, visst skal man ta det med en god klype salt, men det er påfallende mye som en kan få til å passe også. 
Hvordan en kan sitte i fortiden og få så mange klare innfall om fremtiden er meg en gåte og vi får holde 
øynene åpne for alt som måtte komme. / Veldig spesielt at han døde i påska syns jeg... :sukk: 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Skuespiller Sophie Nyweide død 24 år, kjent fra blant annet filmen " Mammoth ". Familien har bekreftet at hun holdt på med selvmedisinering grunnet tidligere traumer. 

Endret av MegJa
  • Hjerte 2
Gjest Catmom
Skrevet (endret)

R.I.P. til de alle🌹 

Endret av Catmom
Skrevet

Bare jeg som reagerer på at se og hør publiserer bilder av begravelsesfølget i Tale sin begravelse? Jeg synes det er horribelt at de er der og tar bilder av gjestene og nære venner og familie som tydelig er preget, og i en svært krevende situasjon. Får helt avsmak. Synes de kunne holdt seg unna begravelsen.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Annonse
Gjest Catmom
Skrevet (endret)
Prelunia skrev (8 timer siden):

Bare jeg som reagerer på at se og hør publiserer bilder av begravelsesfølget i Tale sin begravelse? Jeg synes det er horribelt at de er der og tar bilder av gjestene og nære venner og familie som tydelig er preget, og i en svært krevende situasjon. Får helt avsmak. Synes de kunne holdt seg unna begravelsen.

De ble tatt noe bilder ja, ening med deg  i alt. Er slik og være kjendis. 

Endret av Catmom
Skrevet

Jeg reagerte på det samme i pavens begravelse. Folk som skulle ha en siste titt av ham snudde ryggen til den åpne kisten, tok bilde av ham og seg selv i samme bildet. Så ufattelig respektløst i en slik stund. Senere så jeg at alle av pavens slag gikk rundt med mobiler under kjortelen alle som en og hva de gjorde når muligheten bød seg har en ikke helt oversikt over. Det burde ha vært strenge mobilregler for folk flest overholdt av respekt for den døde i slike anledninger. Begravelser er man i for den dødes skyld og ikke for å få seg spesial-likes på insta. Jeg blir indignert i massevis. 😕 

• Liker 5
Skrevet
Prelunia skrev (12 timer siden):

Journalister er som regel respektløse. De bryr seg ikke om folk sine følelser og sorg, det gjelder bare å ta de " beste " bildene. Kan tenke meg at journalistene selv ville likt å få et kamera trøkt oppi trynet på en sorgens dag. 

• Liker 3
Skrevet

Den amerikanske sangeren Jill Sobule er død 66 år gammel :rose:

https://deadline.com/2025/05/jill-sobule-dead-i-kissed-a-girl-singer-1236383414/

Tenk at det var hun som laget denne her som ble en hit med Katy Perry?!?
                                                                       Eller tok KP bare tittelen og gjorde den om til sin egen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...