MegJa Skrevet 15. april #2361 Skrevet 15. april Tidligere trommeslager i Judas Priest, Les Binks er død, 73 år. 2
Justlooking Skrevet 16. april #2362 Skrevet 16. april oluf17 skrev (På 10.4.2025 den 16.54): Tale Damli Aaberge - Søsteren til Tone Damli har valgt å avslutte sitt liv 😭 Vet ikke om det er lov til å legge inn minnesiden hennes? Det er bare så veldig trist ❤️ https://jolstad.vareminnesider.no/memorial_page/memorial_page_personal_info.php?order_id=4449238&highlight_greeting=create&greeting_id=3290936&set_site_id=75&cat=home&sign=09002980f8c4fffe603df9c8ce41e2cc 1
Rotemor Skrevet 16. april #2363 Skrevet 16. april Hoppetaujenta skrev (På 31.3.2025 den 8.25): Jeg har "Tornefuglene" i hylla mi ennå og bare jeg får kjøpt meg en dvd-spiller...så skal det bli gjensyn med ham og hele gjengen. Det var en flott opplevelse å se den for første gang på nrk i 1984. Forbudt kjærlighet og sånn... Pedofil «kjærlighet». Hun var et lite barn. Husker også jeg elsket den som barn, men da skjønte jeg jo ikke det der. 2 1
Million Skrevet 16. april #2364 Skrevet 16. april Rotemor skrev (2 timer siden): Pedofil «kjærlighet». Hun var et lite barn. Husker også jeg elsket den som barn, men da skjønte jeg jo ikke det der. Men det var jo ingen seksuell kjærlighet fra hans side mens hun var barn? Det var først som voksne at de forelsket seg og følte den typen kjærlighet? Nå er det noen år siden jeg leste boka, men den står i bokhylla. Kanskje jeg må lese den på nytt med 2025-øyne... 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. april #2365 Skrevet 16. april (endret) Rotemor skrev (5 timer siden): Pedofil «kjærlighet». Hun var et lite barn. Husker også jeg elsket den som barn, men da skjønte jeg jo ikke det der. Å? Husker ikke at han var etter henne som barn... Hukommelse er noe rare greier. Million skrev (2 timer siden): Men det var jo ingen seksuell kjærlighet fra hans side mens hun var barn? Det var først som voksne at de forelsket seg og følte den typen kjærlighet? Nå er det noen år siden jeg leste boka, men den står i bokhylla. Kanskje jeg må lese den på nytt med 2025-øyne... Åhh...det var godt å lese. Hun var altså voksen. Håper det. Likte så godt historien. Jeg har tornefuglene liggende gjemt et sted, men ingen spiller å se den via. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sjekket på nett nå: "...Kort tid senere dør Meggies elskede lillebror, Hal. Med Frank borte og Hal død, klamrer Meggie seg til Ralph de Bricassart, som har vært hennes konstante mentor og venn. Når hun blir en voksen kvinne, begynner noen å stille spørsmål ved deres nære forhold, inkludert Ralph og Meggie selv." Endret 16. april av Hoppetaujenta
Rotemor Skrevet 16. april #2366 Skrevet 16. april Million skrev (9 timer siden): Men det var jo ingen seksuell kjærlighet fra hans side mens hun var barn? Det var først som voksne at de forelsket seg og følte den typen kjærlighet? Nå er det noen år siden jeg leste boka, men den står i bokhylla. Kanskje jeg må lese den på nytt med 2025-øyne... Jeg så serien under Covid, så det er ikke så lenge siden. Serieskaperne legger opp til det fra de møtes og da er hun liten jente. Ogsåhandler det jo mye om katolikkenes liv og lære som underbygger temaet. Slik jeg ser det da!!😊 1
Cid Skrevet 16. april #2367 Skrevet 16. april Rotemor skrev (2 minutter siden): Jeg så serien under Covid, så det er ikke så lenge siden. Serieskaperne legger opp til det fra de møtes og da er hun liten jente. Ogsåhandler det jo mye om katolikkenes liv og lære som underbygger temaet. Slik jeg ser det da!!😊 Sjekket skuespillerne og de var jo alle voksne på den tiden
Million Skrevet 16. april #2368 Skrevet 16. april Cid skrev (20 minutter siden): Sjekket skuespillerne og de var jo alle voksne på den tiden Det var jo en som spilte hovedrollen som barn, en barneskuespiller.
Rotemor Skrevet 16. april #2369 Skrevet 16. april (endret) Cid skrev (30 minutter siden): Sjekket skuespillerne og de var jo alle voksne på den tiden Nei. Rollefiguren var 5-9 år Endret 16. april av Rotemor
Rotemor Skrevet 16. april #2370 Skrevet 16. april Million skrev (12 minutter siden): Det var jo en som spilte hovedrollen som barn, en barneskuespiller. Her mener jeg det ekle starter😂 1
Million Skrevet 16. april #2371 Skrevet 16. april Hoppetaujenta skrev (På 30.3.2025 den 15.08): Den amerikaske skuespilleren Richard Chamberlain er død. Han ble 90 år gammel. r.i.p. Vi kan vel være rause og si han ble 91, siden han var bare TO DAGER unna sin 91 års dag da han døde (født i mars 1934, død i mars 2025) Men ja, jeg likte han veldig godt som skuespiller. Jeg vokste opp med en jente som het Chamberlain til etternavn, og etter Tornefuglene trodde jeg hun var i slekt med denne skuespilleren (men det var hun ikke) bare at hun ikke ville si det fordi han var kjendis 😂 2
Hoppetaujenta Skrevet 16. april #2372 Skrevet 16. april Rotemor skrev (44 minutter siden): Her mener jeg det ekle starter😂 Hmm...ja, du sier noe der, men jeg velger å se det som at den rene beskyttende faderlige følelsen dukket opp i hans liv, fordi han ikke hadde vært i den før. Jeg vil ikke tenke det andre. Rart at jeg aldri tenkte på det slik den gang da... 1
Cid Skrevet 16. april #2373 Skrevet 16. april Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Hmm...ja, du sier noe der, men jeg velger å se det som at den rene beskyttende faderlige følelsen dukket opp i hans liv, fordi han ikke hadde vært i den før. Jeg vil ikke tenke det andre. Rart at jeg aldri tenkte på det slik den gang da... Blir vel som i Benjamin Button da.
Hoppetaujenta Skrevet 16. april #2374 Skrevet 16. april Cid skrev (7 minutter siden): Blir vel som i Benjamin Button da. Aner ikke noe om han.
Cid Skrevet 16. april #2375 Skrevet 16. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Aner ikke noe om han. Blir født som 90 åring og møter en liten jente som besøker gamlehjemmet og når han blir yngre og hun voksen så blir de sammen. Også når hun er godt voksen og han tenåring.
ForumMaria Skrevet 16. april #2376 Skrevet 16. april Justlooking skrev (15 timer siden): Vet ikke om det er lov til å legge inn minnesiden hennes? Det er bare så veldig trist ❤️ https://jolstad.vareminnesider.no/memorial_page/memorial_page_personal_info.php?order_id=4449238&highlight_greeting=create&greeting_id=3290936&set_site_id=75&cat=home&sign=09002980f8c4fffe603df9c8ce41e2cc Trist ❤️ Vi hadde barn i samme barnehage ❤️ Nydelige Tale, alltid så blid…. Hvorfor får man ikke sett dødsannonsen tror dere..? 2
Beatbox Skrevet 19. april #2377 Skrevet 19. april Min fantastiske advokat🤗 Morten Kjensli..hvil i fred 🕊❤️🕯
Cid Skrevet 21. april #2379 Skrevet 21. april FrankDrebin 2 1/2 skrev (21 minutter siden): Pave Frans er død, 88 år gammel. Det var trist håpte at han skulle komme seg etter sykdommen men alderen hans tok han visst igjen
Hoppetaujenta Skrevet 21. april #2380 Skrevet 21. april Jeg har ventet på det, men talte han ikke til folk i påska da? Han holdt ut og ga alt han hadde. ...men så kommer spådommene inn fra gammelt av: når den tolvte paven er død...så begynner nye tider og schwære vanskeligheter for jordkloden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå