Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oluf17 skrev (På 10.4.2025 den 16.54):

Tale Damli Aaberge - Søsteren til Tone Damli har valgt å avslutte sitt liv 😭

Vet ikke om det er lov til å legge inn minnesiden hennes? Det er bare så veldig trist ❤️

https://jolstad.vareminnesider.no/memorial_page/memorial_page_personal_info.php?order_id=4449238&highlight_greeting=create&greeting_id=3290936&set_site_id=75&cat=home&sign=09002980f8c4fffe603df9c8ce41e2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 31.3.2025 den 8.25):

Jeg har "Tornefuglene" i hylla mi ennå og bare jeg får kjøpt meg en dvd-spiller...så skal det bli gjensyn med ham
og hele gjengen. Det var en flott opplevelse å se den for første gang på nrk i 1984.
Forbudt kjærlighet og sånn... :hjerter_rundt:

Pedofil «kjærlighet».

Hun var et lite barn. Husker også jeg elsket den som barn, men da skjønte jeg jo ikke det der.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (2 timer siden):

Pedofil «kjærlighet».

Hun var et lite barn. Husker også jeg elsket den som barn, men da skjønte jeg jo ikke det der.

Men det var jo ingen seksuell kjærlighet fra hans side mens hun var barn? Det var først som voksne at de forelsket seg og følte den typen kjærlighet?

Nå er det noen år siden jeg leste boka, men den står i bokhylla. Kanskje jeg må lese den på nytt med 2025-øyne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (5 timer siden):

Pedofil «kjærlighet».

Å? Husker ikke at han var etter henne som barn... :klo: Hukommelse er noe rare greier. 

Million skrev (2 timer siden):

Men det var jo ingen seksuell kjærlighet fra hans side mens hun var barn? Det var først som voksne at de forelsket seg og følte den typen kjærlighet?

Nå er det noen år siden jeg leste boka, men den står i bokhylla. Kanskje jeg må lese den på nytt med 2025-øyne...

Åhh...det var godt å lese. Hun var altså voksen. Håper det. Likte så godt historien. :rodmer:
Jeg har tornefuglene liggende gjemt et sted, men ingen spiller å se den via. :( 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sjekket på nett nå: 
"...Kort tid senere dør Meggies elskede lillebror, Hal. Med Frank borte og Hal død, klamrer Meggie seg til Ralph de Bricassart, som har vært hennes konstante mentor og venn. Når hun blir en voksen kvinne, begynner noen å stille spørsmål ved deres nære forhold, inkludert Ralph og Meggie selv."

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...