Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oluf17 skrev (7 minutter siden):

Tale Damli Aaberge - Søsteren til Tone Damli har valgt å avslutte sitt liv 😭

Jeg er i sjokk🤯 Hvil i fred💔

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oluf17 skrev (13 minutter siden):

Tragisk. Mine tanker går til Tone og hennes familie 💔

• Liker 2
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oluf17 skrev (25 minutter siden):

Så tragisk og trist :gråter: Varme tanker sendes Tone og hennes familie 💔 Hvil i fred :rose:  

• Liker 2
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oluf17 skrev (26 minutter siden):

To barn har mistet sin mor😭 Har aldri hørt noe om psykiske problemer der? Så trist💔

• Liker 3
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanja2345 skrev (1 time siden):

To barn har mistet sin mor😭 Har aldri hørt noe om psykiske problemer der? Så trist💔

Kondolerer til Tone, familien og de nærmeste. Så utrolig vondt og trist.❤️

(Man kan smile på utsiden, men ha det vondt på innsiden.) ❤️

• Liker 3
  • Hjerte 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elfy skrev (1 time siden):

Kondolerer til Tone, familien og de nærmeste. Så utrolig vondt og trist.❤️

(Man kan smile på utsiden, men ha det vondt på innsiden.) ❤️

Akkurat det jeg satt og tenkte på. Jeg  hører på Avicii nesten hver dag.  Han var legendarisk og hørte på The nights og tenkte på Tims skjebne og om hva som kan drive noen til en så stor desperasjon, akkurat da leste jeg om Thale.  Det er intet mindre enn helt grusomt at det kan gå så langt 

Endret av Laraa
  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetrist for hele familien og ikke minst for barna. Hun har vært mye omtalt i media sammen med Tone og de hadde tydeligvis et veldig nært bånd ❤️ Må være en forferdelig tid for de nærmeste ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår veldig godt at man blir nysgjerrig, jeg. Nysgjerrig behøver ikke nødvendigvis være synonymt med noe negativt. Det er menneskelig. Spesielt når en så ung kvinne, som utad har alle forutsetninger for å leve et flott liv, tar et så radikalt valg. Veldig viktig å presisere at det er utad, for jeg vet meget vel det at bak de største smilene kan skjule seg det mest stummende mørke.

Lurer også litt på årsaken til at enkelte har behov for å sette seg selv på en pidestall ved å lekse opp andre her inne - kun fordi de gjør seg tanker? Som om dere ikke undres selv? Jeg har selv opplevd selvmord opptil flere ganger i min nærmeste familie og forsto hvorfor andre stilte spørsmål i den sammenheng. Tror nok også Tone og hennes familie gjør det. De stiller seg jo de samme spørsmålene selv. Så lenge tankene vi gjør oss formuleres på en taktfull måte, er det viktig å prate sammen rundt et sånt tema. For det berører dessverre så altfor mange i samfunnet vårt. På tide at vi prater høyt om dette.

Hvis alt havner i kategorien «spekulasjoner» så kan vi snart ikke ha diskusjoner eller snakke sammen som mennesker. Opplever ikke dette som hverken ryktespredning eller skitkasting. Vi ser jo hva som skjedde med Ari Behn. Hans mor gikk i ettertid og uttalte seg om at han aldri kom over bruddet med Märtha. At det, sammen med sviktende helse, var mye av årsaken til hans tungsinn. Så ikke rart noen tenker på bruddet som en utløsende faktor her, heller.

Endret av birdy85
  • Liker 12
  • Hjerte 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 30.3.2025 den 15.08):

Den amerikaske skuespilleren Richard Chamberlain er død. Han ble 90 år gammel. r.i.p. :( 
tornefuglene.jpg

ååå !! Det var så fint det intervjuet de i serien "Gyldne tider"hadde med han på Hawai.Skulle gjerne sett alle sesongen i den "Gylne tider"serien...sukk..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanja2345 skrev (På 10.4.2025 den 17.22):

Forferdelig! Tror ikke psykiske problemer nødvendigvis brettes ut i media og hun var ikke en offentlig person

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cami9 skrev (9 minutter siden):

Forferdelig! Tror ikke psykiske problemer nødvendigvis brettes ut i media og hun var ikke en offentlig person

Nei, det skjønner jeg. Men så har vi mange felles venner, og har også møtt henne ved et par anledninger. Tanken har ikke slått meg en gang. Men der ser man, det kan være veldig kaos inni, selv om utsiden ser plettfri ut. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vanja2345 skrev (2 timer siden):

Nei, det skjønner jeg. Men så har vi mange felles venner, og har også møtt henne ved et par anledninger. Tanken har ikke slått meg en gang. Men der ser man, det kan være veldig kaos inni, selv om utsiden ser plettfri ut. 

Såå enig med deg! Har møtt henne ved filten (pokerbordet) flere ganger og hun hadde en helt fantastisk utstråling❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanja2345 skrev (21 timer siden):

Men for oss som er høysensitive så trenger vi kun noen få blikk for å " lese" en person- jeg så at hun var en litt dyster person..det var noe med henne liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var Tale kjendis? Sang hun?  Jeg har aldri sett henne før.  Søsteren derimot er jo kjendis. Har selvfølgelig sett uttalige bilder av henne de siste dagene i sosiale medier så fått dette med meg. Hun hadde barn altså? For en utrolig vakker dame,kunne nesten se utstrålingen gjennom bildene❤️ Grusomt! Så ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...