Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gulline skrev (1 time siden):

Synes han var flott gjennom hele livet 😍

Tviler ikke jeg på :)

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (På 16.9.2025 den 15.49):

Gruer meg til Clintern dør :(

Da jeg hørte nyheten på radio'n i går om at Robert Redford var død, så begynte nyhetsoppleseren setningen med å si dette; Den folkekjære skuespilleren........ Og jeg kjente jeg fryktet å høre navnet Clint Eastwood. 

Trist med Redford også, men altså, Clint? Da blir det gråting her :sukk:

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Skrevet

Bøksle har jeg hørt synge for lenge siden. Kan ha vært i en snutt på tv han også. / Goodall har jeg sett doku om og jeg syns hun gjorde en fenomenal jobb på sitt felt. Hun dro etter hvert tilbake til jungelen der "hennes aper" hadde blitt satt ut i jungelen for å finne seg selv og lage seg en familie...hun lette etter dem, kom dit langsomt med en båt og folk hadde advart henne om å ikke gå i land og forsøke å hilse på dem (de var jo så sterke at de kunne rive henne i filler), men hun ville tilbake og si hei til sine venner.

Dyr dukket opp og stirret på lang avstand, enkelte myste konsentrert mot båten som kom glidende...hun la til land og de kom nysgjerrige bort til henne for de kjente henne igjen og det var et slikt hjertelig og rørende gjensyn, med stryk over håret, over armene og kjempegod klem. De visste godt hvem hun var til tross for at veldig mange år hadde gått...

Ekte familie husker hverandre med glede - alltid! 😢 Jeg ble veldig rørt.

Ligger på youtube om noen vil se.    R.I.P. :levendelys: 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Bøksle har jeg hørt synge for lenge siden. Kan ha vært i en snutt på tv han også. / Goodall har jeg sett doku om og jeg syns hun gjorde en fenomenal jobb på sitt felt. Hun dro etter hvert tilbake til jungelen der "hennes aper" hadde blitt satt ut i jungelen for å finne seg selv og lage seg en familie...hun lette etter dem, kom dit langsomt med en båt og folk hadde advart henne om å ikke gå i land og forsøke å hilse på dem (de var jo så sterke at de kunne rive henne i filler), men hun ville tilbake og si hei til sine venner.

Dyr dukket opp og stirret på lang avstand, enkelte myste konsentrert mot båten som kom glidende...hun la til land og de kom nysgjerrige bort til henne for de kjente henne igjen og det var et slikt hjertelig og rørende gjensyn, med stryk over håret, over armene og kjempegod klem. De visste godt hvem hun var til tross for at veldig mange år hadde gått...

Ekte familie husker hverandre med glede - alltid! 😢 Jeg ble veldig rørt.

Ligger på youtube om noen vil se.    R.I.P. :levendelys: 

Fint skrevet :)

• Liker 1
Skrevet

Kan være et bilde av 1 person og tekst som sier 'NOAH for for dyrs rettigheter rettigh Takk, Jane Goodall! 1934-2025 2025 FOTO: KAORI NISHIDA'

• Hjerte 9
Skrevet

Noe som gjorde inntrykk på meg var at hun ikke la noe imellom når hun beskrev en stor stjerne som Michael Jackson's dyrehold. Hun sloss alltid for dyrene, det var fokuset hennes og samtidig var hun veldig vennlig: 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Veldig bra at hun snakket direkte til "kongen", som sikkert ikke så mange våget...men uten resultat. :( 

• Liker 1
Skrevet

Hyasinth Bucket var en fornøyelse å følge ja. R.I.P. 🕯️

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Da døde svibelen vår, 96 år gammel. Takk for alle latterkuler, Patricia Routledge!

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden):

https://www.dagbladet.no/kjendis/stjerna-er-dod/83676773 Å nei...det var trist å se. :( 
Tusen takk for herlig innsats for lattermusklene. Jeg syns serien var fornøyelig i sin tid. R.I.P. :levendelys: 83676778.webp?imageId=83676778&x=0.00&y=

:trist:Fryktelig trist, takk for alle gode minner på TV-skjermen. ♥️ Hvil i fred :rose:

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
Phoenix Heart skrev (13 minutter siden):

:trist:Fryktelig trist, takk for alle gode minner på TV-skjermen. ♥️ Hvil i fred :rose:

Ja, det har vært mange muntre øyeblikk med den damen 😅 trist å lese at hun ikke er her mere. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

https://www.dagbladet.no/kjendis/stjerna-er-dod/83676773 Å nei...det var trist å se. :( 
Tusen takk for herlig innsats for lattermusklene. Jeg syns serien var fornøyelig i sin tid. R.I.P. :levendelys: 83676778.webp?imageId=83676778&x=0.00&y=

Veldig trist :( så en del på høy på pæra som barn, morfar likte den godt og vi så på den sammen av og til ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

96 år, for et lang liv og nå er en æra over ♥️ mrs .. Bucket eller Bouquet va tidenes karakter 🥰 

• Liker 3
  • Hjerte 4
Skrevet (endret)

Kjempetrist :trist: Hvil i fred, «Hyacinth» og takk for alle morsomme øyeblikk på TV-skjermen :rose: jeg digget den serien, fantastisk morsom. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 2
  • Hjerte 4
Skrevet

Elsker Høy på pæra! 
Innså akkurat nå at søstrene alle har blomsternavn, så fint! 
Rose, Daisy, Violet og Hyacinth 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun var fenomenal i Høy på Pæra! 

• Liker 3
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...