Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 20.7.2017 den 20.26, Titania skrev:

Tmz melder at Chester Bennington er død :icon_frown:

Trist å høre at en slik kreativ artist har gått bort i så ung alder (41 år).   :(

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest NotNaomi
Skrevet

Michael Nyqvist  <3 en fantastisk skuespiller er gått bort herfra. Det var så trist å se. Men nå tror jeg på Reinkarnasjon da. Så han vil leve videre. Bare sørgelig at vi ikke får se ham mer som den dyktige skuespiller han var!

Er ikke noefilm-menneske akkurat. Men klart noen filmer og skuespillere gjør stort inntrykk!

Gjest Winza
Skrevet

http://www.tv2.no/a/9257764/

Kan ikke fatte det :( Jeg likte han godt som skuespiller, rollen hans i hjemme alene filmene vil for alltid leve videre. Han var en fantastisk skuespiller, R.I.P :hjerte:

Gjest Winza
Skrevet
18 timer siden, NordicViking skrev:

Trist å høre at en slik kreativ artist har gått bort i så ung alder (41 år).   :(

Tenkte nå at kanskje tittelen

Kjendiser som nylig har gått bort

ville passet bedre? Slik da vet alle hva slags tråd dette er :)

Skrevet

Trist at han er borte, det var altfor tidlig. Husker ham selvsagt best som faren i Hjemme Alene, men også som klysete forretningsmann i Big. Herlig rolle. :)

Gjest Winza
Skrevet
8 minutter siden, maia_02 skrev:

Trist at han er borte, det var altfor tidlig. Husker ham selvsagt best som faren i Hjemme Alene, men også som klysete forretningsmann i Big. Herlig rolle. :)

Synes han hadde et unikt talent for å gjøre rollene sine minneverdige :) Jeg husker veldig godt rollen hans i CSI Miami og Prison Break :)

Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Synes han hadde et unikt talent for å gjøre rollene sine minneverdige :) Jeg husker veldig godt rollen hans i CSI Miami og Prison Break :)

Sant det :) Jeg har dessverre ikke sett Prison Break, og kun en og annen CSI episode, men jeg tviler ikke på at han gjorde en kjempejobb :)

Gjest Winza
Skrevet
2 minutter siden, maia_02 skrev:

Sant det :) Jeg har dessverre ikke sett Prison Break, og kun en og annen CSI episode, men jeg tviler ikke på at han gjorde en kjempejobb :)

Uff liker ikke denne tiden vi lever i hvor alle de store skuespillerne som jeg har vokst opp med dør en etter en, snart er det clintern sin tur :(

Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Uff liker ikke denne tiden vi lever i hvor alle de store skuespillerne som jeg har vokst opp med dør en etter en, snart er det clintern sin tur :(

Ikke jeg heller, fjoråret gikk hardt utover kjendisene, og det ser ikke ut til at den "trenden" kommer til å endre seg med det første :(

Uff, håper ikke det, håper han er like seiglivet som Kirk Douglas, som fylte 100 i fjor :)

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, Winza skrev:

Prison Break?

Anonymkode: 50718...c7b

Skrevet
På 23.7.2017 den 10.51, Winza skrev:

Enig. Tittelen på tråden sier egentlig ingenting.

Skrevet
På 23.7.2017 den 10.51, Winza skrev:

Det kan vi alltids ordne.  :hoppendeglad:

Skrevet

Christer Bennington 😭

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 24.7.2017 den 16.01, maia_02 skrev:

Ikke jeg heller, fjoråret gikk hardt utover kjendisene, og det ser ikke ut til at den "trenden" kommer til å endre seg med det første :(

Fellesnevneren for mange av dem er narkotika, dessverre.

Anonymkode: 79c4a...894

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fellesnevneren for mange av dem er narkotika, dessverre.

Anonymkode: 79c4a...894

Redd for det ja, mange er ikke flinke til å ta vare på seg selv. 

Skrevet

Den franske skuespilleren Jeanne Moreau har gått bort, 89 år gammel.

Moreau er kjent for en rekke verk, og har medvirket i over 120 filmproduksjoner. Hun var en av de mest populære filmstjernene på 50- og 60-tallet.

Skrevet
På Thursday, August 03, 2017 den 13.35, AnonymBruker skrev:

Skuespiller Sam Shepard er død. :dagens-rose:

http://www.tv2.no/a/9271991

Anonymkode: 43ef9...fd7

Fabelaktig skuespiller. En av mine favoritter.

Han ble Oscarnominert, og fikk en Pulitzerpris for drama.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...