naivsuper Skrevet 23. mai 2017 #1 Skrevet 23. mai 2017 Jeg gikk til frisøren for en uke siden. Var lenge siden sist, 6mnd. Jeg har skulderlangt hår, typ mørkeblondt. Jeg har fått noen grå hår og gikk for å farge etterveksten, jeg har ombre med mørk bunn og lysere lengde. I dag ser jeg at jeg fortsatt har mange hvite hår. Kan jeg klage på dette?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #2 Skrevet 23. mai 2017 http://www.kk.no/mote-skjonnhet/dette-har-du-krav-på-dersom-ting-går-skeis-hos-frisøren-37142 kanskje denne kan hjelpe? Anonymkode: ccd8d...a7e
Gjest Catalina Culès Skrevet 23. mai 2017 #3 Skrevet 23. mai 2017 Selvfølgelig, de har jo ikke gjort jobben sin.
Gjest Peanut Skrevet 23. mai 2017 #4 Skrevet 23. mai 2017 2 timer siden, naivsuper skrev: Jeg gikk til frisøren for en uke siden. Var lenge siden sist, 6mnd. Jeg har skulderlangt hår, typ mørkeblondt. Jeg har fått noen grå hår og gikk for å farge etterveksten, jeg har ombre med mørk bunn og lysere lengde. I dag ser jeg at jeg fortsatt har mange hvite hår. Kan jeg klage på dette? Kan de grå hårene være glasshår? Sistnevnte kan være vanskelig å få farget, har jeg skjønt. Jeg er opprinnelig mørk blond, men har farget håret gyldenblondt grunnet en del glasshår. Man ser dem heldigvis ikke så godt i det lys blonde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå